یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است، گفت: شرکت در انتخابات تکلیفی واجب، شرعی، ملی، سیاسی و اجتماعی است.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هدایت خشکاله به سمت تامین کود و نهاده‌های دامی مورد نیاز کشاورزی و دامپروری می‌تواند از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

تهران - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیطزیست گفت: از مربیان برتر محیط زیستی فوتبال به سبب ویژگی خاص و طیف مخاطبان این رشته ورزشی در مراسمی قدردانی و تشکر می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ها، انتخابات و مشارکت در عرصه‌های مختلف همواره دشمن را ناامید کرده‌اند.

تهران - ایرنا - معاون آموزش و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور گفت: نگاه دانش محور و دستیابی به مرجعیت علمی در اورژانس پیش بیمارستانی از اصلی‌ترین سیاست‌های این سازمان است و به همین سبب برگزاری کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش بیمارستانی را برای اولین بار مطرح کردیم.

تهران - ایرنا - می‌خواهم عادی زندگی کنم، شغلی داشته باشم، دستم به جیب خودم برود، گناه که نکردیم معلول شدیم، ما هم حق حیات داریم، ما هم مانند هر انسان سالمی توانایی‌هایی داریم که باید دیده شود، این گفته‌های عده‌ای است که نمایشگاه رسانه‌ها پل ارتباطی‌شان با مسئولان شده است.

تهران - ایرنا - شرکت کنندگان در نشست بررسی ابعاد حقوقی موضوع فلسطین با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها در جنگ اخیر علیه مردم غزه همه جنایات جنگی و جرایم بین المللی را مرتکب شده اند، تاکید کردند که با رای دیوان دادگستری در مورد اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه اکنون نوبت دولت ها و نهادهای بین المللی است که اقدام عملی انجام دهند.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه اعضای «کمیته فنی تجهیزات و ملزومات پزشکی» را منصوب کرد.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران تاکید کرد: باید برای فعالیت‌های اقتصادی و تبلیغاتی در فضای مجازی نهاد تنظیم گر و قوانین مشخص تعیین و تصویب شود.

تهران - ایرنا - «کوروش کمپانی» نخستین و آخرین پرونده کلاهبرداری در کشور نیست. چنین مفسده‌های اقتصادی در دنیا نیز با سوابق و شکل‌های مختلفی ثبت شده اما پرسش اینجاست که در نمونه‌های خارجی مشابه چنین کلاهبرداری‌هایی، با افراد مشهور حامی این شرکت‌ها چگونه برخورد شده است؟

تهران - ایرنا - تجربه نشان داده است که یک برنامه مسئولیت اجتماعی مدون و حساب شده می‌تواند مزایایی نظیر همراهی، اقبال و مشارکت مردم را به همراه داشته باشد و یک شرکت را در میان رقبا متمایز کند. چنین مزایایی به ندرت از طریق حرکت‌های نمایشی یا شوآف، صدقه‌دادن و یا تامین مالی صِرف به دست می‌آید.

تهران - ایرنا - مرکز نوآوری و کارآفرینی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سومین فراخوان خود، بر اساس «نیازهای فناورانه مقابله با عرضه مواد مخدر» از شرکت‌های دانش بنیان دعوت به همکاری کرد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که 386 امدادگر در عملیات سوانح جوی شامل کولاک برف و آب‌گرفتگی حضور داشتند، گفت: امدادرسانی در 4 استان کشور همچنان ادامه دارد.

تهران - ایرنا - رییس قوه قضاییه گفت: نیروهای مسلح ما و به طور خاص، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از جمله بخش‌هایی از کشور هستند که توانسته‌اند در تراز نظام جمهوری اسلامی عمل کنند و امروز بخش قابل توجهی از بازدارندگی نظام ما مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های این بخش از کشور است.

تهران - ایرنا - رییس دانشکده مدیریت دانشگاه دفاع ملی و استاد حقوق بین‌الملل به نقش محوری رسانه در محکومیت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد ایجاد انقلاب رسانه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

تهران - ایرنا - بلعیدن قلاب ماهی‌گیری به جای غذا، علت مرگ هزاران لاک‌پشت دریایی در سراسر جهان است. دوازدهم بهمن در ساحل کیش یک لاک‌پشت سبز دریایی با قلاب ماهی‌گیری در گلویش پیدا شد که توانایی حرکت و شنا نداشت. این لاک‌پشت با اقدام اداره حفاظت محیط‌زیست کیش جراحی شد و بعد از گذراندن مراحل درمان، سرانجام روز گذشته به ساحل خلیج فارس بازگردانده شد.