یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: متهم اصلی شرکت «کوروش کمپانی» قبل از تشکیل پرونده متواری شده است اما یکی از اعضای اصلی این شرکت بازداشت و دو نفر دیگر تحت تعقیب هستند و با هماهنگی دستگاه قضایی تمام اموال متهم اصلی توقیف شد.

تهران - ایرنا - این روزها شاهد تبلیغات وسیع بوتاکس معده به عنوان یک روش سریع لاغری در فضای مجازی هستیم به طوری که حتی ادعا می شود با این روش می توان در کمتر از یک ماه لاغری را تجربه کرد. اما واقعیت‌های پزشکی درباره این روش متفاوت از تبلیغاتی است که در شبکه‌های اجتماعی بر آن تاکید می‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، یادگیری و فهم دانش‌آموز را مبنای سوال و ارزشیابی در آزمون نهایی برشمرد و گفت: قطعا خارج از کتاب درسی، هیچ سوالی طرح نخواهد شد.

تهران - ایرنا - بازیگر سریال معمایی - پلیسی با بیان این‌که مخاطبان در سریال‌های امنیتی به دنبال قهرمان‌های خود هستند، گفت: سریال‌های امنیتی سواد امنیتی جامعه را ارتقا داده و روشنگری می‌کنند.

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی اجتماعی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از تلاش برای رفع مشکل نداشتن ضامن برای زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: به این منظور در دولت سیزدهم صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است.

تهران - ایرنا - متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواب مناسب و سبک زندگی را دو فاکتور موثر در تناسب اندام افراد دانست و گفت: کاهش وزن خیلی سریع بخصوص با تکنیک‌های گرسنگی در طولانی مدت منجر به عوارض جبران ناپذیری می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: گردشگری و صنایع دستی در تولید اشتغال، درآمدزایی و ارزآوری بسیار اهمیت دارد.

تهران - ایرنا - رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با تاکید بر اینکه سبد کالایی ما با 90 درصد محصولات حوزه سلامت تعریف شده است، گفت: با هماهنگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 30 محصول تولید بار اول را خریداری کردیم.

تهران - ایرنا - شرکت «کوروش کمپانی» که با ادعای فروش آیفون 20 میلیونی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این روزها تعطیل شده و مالک این شرکت متواری است؛ موضوعی که پلیس نیز آن را تایید کرده و در پی یافتن این فرد و احقاق حقوق مالباختگان است.

تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون 30 میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف و 35 فروند لنج مملو از کالای قاچاق در خلیج فارس توقیف شده است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری و استرداد فردی به اتهام جعل و کلاهبرداری در فضای مجازی به مبلغ 90 میلیارد ریال خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: برای صیانت مالی از سالمندان بالای 65 سال، فرانشیز آنان در بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی صفر شده است.

تهران - ایرنا - فرزندآوری از طریق درمان‌هایی چون لقاح آزمایشگاهی طی سال‌های اخیر در کشورهایی مانند ژاپن نتایج قابل‌توجهی به همراه داشته است.

تهران - ایرنا - محصولات جدید شرکت دانش بنیان زیست تخمیر از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صمت، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و حیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو رونمایی شد، این 6 دارو و 3 ماده موثره در حوزه درمان سرطان و بیماری‌های پوستی کاربرد دارند.

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ایران توانمندی بالایی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری سلامت دارد و هر چه میزان گردشگران بیشتر باشد، باعث افزایش سطح اقتصاد ملی درآمد و پویایی می‌شود.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی با انتقاد از عرضه گسترده مکمل‌های دارویی و غذایی در داروخانه ها گفت: احتیاجی به این همه مکمل دارویی که اغلب قاچاق و تاریخ مصرف گذشته هستند، نیست و می توان ویتامین مورد نیاز بدن را با اصلاح سبک زندگی تامین کرد.