یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به حضور پزشکان در مناطق محروم، گفت: پزشکان پرچمدار خدمت‌رسانی در مناطق محروم هستند.

تهران - ایرنا - سازمان‌ها و نهادهای مختلف در بیانیه‌هایی جداگانه به‌مناسبت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر، از مردم انقلابی برای حضور حماسی و شورآفرین در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

تهران - ایرنا - معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت 26 مرکز خدمات سلامت روان (سراج) در کشور، گفت: تا پایان سال جاری تعداد این مراکز به عدد 100 می‌رسد.

تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با صدور بیانیه‌ای از فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

تهران - ایرنا - زمانی که بچه بودیم شاید یکی از بزرگترین آرزوهای ما گذراندن تعطیلات آخرهفته، خانه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و جمع شدن بچه‌های خاله و دایی یا عمه و عمو کنار هم بود. زندگی آن زمان صفایی داشت که این روزها نمی‌توان آن زیبایی، ارتباطات و کنارهم بودن را جست و جو کرد، آن زمان کنار اقوام و بستگان با جمع‌های دهها نفری آرامش و سرزندگی بسیاری وجود داشت.

کاشان - ایرنا - توسعه فراگیر خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه کاشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی که همچنان ادامه دارد، شاخص‌های حوزه سلامت تا دورترین نقاط این منطقه در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را ارتقا داده است.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک و نشست‌های دو جانبه با کشور ارمنستان برای رفع آلودگی رودخانه ارس، گفت: بر اساس کارگروه و تفاهم‌های ایجاد شده در بازه زمانی کوتاهی آلودگی ارس رفع خواهد شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تعداد پرونده‌های فعال مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی بیش از 4 میلیون و 69 هزار و 609 است که در حال حاضر جمع مبالغ پرداختی ماهانه به این افراد حدود 37 هزار میلیارد تومان است.

تعران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی 8545 نفر امدادگر برای پوشش امدادی مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1402 خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امام (ره) زنان را به اجتماع آورد.

تهران - ایرنا - تأمین‌اجتماعی در مسیر دستیابی به سازمانی هوشمند و الکترونیک و در راستای بهبود و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان، ذینفعان و شرکای اجتماعی خود پیشرو در زمینه دولت الکترونیک است.

تهران - ایرنا - کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: خیران و حامیان خارج از کشور 120 میلیارد ریال برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد کمک کردند.

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح 67 پروژه محیط‌زیستی در 17 استان کشور با اعتبار بیش از 48 هزار میلیارد ریال خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر در فضای مجازی، گفت: ترویج به مصرف، خرید، فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است.

تهران - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در 40 سال گذشته پاسگاه‌های محیط‌بانی 5 برابر افزایش یافته است، گفت: محیط‌بانان قبل از انقلاب در صورت بروز حوادث منجر به فوت و مجروحیت از هیچگونه عنوانی برخوردار نبودند اما بعد از انقلاب از بالاترین جایگاه معنوی یعنی شهید و جانباز برخوردارند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف 825 خودروی شوتی حامل کالا و ارز قاچاق کشف طی دی ماه امسال خبر داد و گفت: در این عملیات دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 727 میلیارد تومان از قاچاقچیان ضبط شد.