دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه اکنون 11 شهرستان استان سیستان و بلوچستان در محاصره سیل و آبگرفتی قرار دارد، گفت: سه فروند بالگرد برای امدادرسانی به سیل‌زدگان آمادگی است تا به محض مهیا شدن شرایط جوی عملیات امدادرسانی هوایی آغاز شود.

تهران - ایرنا - معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدارس کشور در روز شنبه 12 اسفند 1402 دایر هستند، گفت: اگر تصمیمی بر تعطیلی مدارس شعب رأی‌گیری استان تهران گرفته شود، تا ساعت 10 امشب جمعه یازدهم اسفند اعلام می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه امروز جمعه رأی خود را برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صندق انداخت.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فردی که انتخاب و وارد مجلس می‌شود، شخصی است که با تصویب قوانین ریل‌گذاری کشور را انجام می‌دهد و مهم‌ترین اثر را در سرنوشت کشور دارد.

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مردم با شور و شادابی و با دیدگاه عید و تکلیف مداری پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و حضور مردم در انتخابات تداوم آری ملت به جمهوری اسلامی در سال 1358 است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه ملت ایران درصدد خلق یک حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی هستند، گفت: انتخابات؛ تامین کننده امنیت پایدار ملت ایران است.

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز جمعه در مسجد جامع ابوذر رأی خود برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

تهران - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تا این لحظه که در خدمت مردم برای گزارش هستم، هیچگونه مشکل امنیتی در هیچ یک از شعب در سراسر کشور وجود نداشته و امنیت کامل برقرار است.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با انتخاب افراد اصلح و وضع قوانین جدید همچنان همکاری‌های حوزه سلامت با مجلس ادامه دارد و با مجموع اقداماتی که در مجلس و دولت انجام می‌شود، حوزه سلامت در ارائه خدمات به مردم پررونق‌تر کار کند.

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: براساس جدیدترین داده‌های آماری میزان مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در 159 روز گذشته از پاییز و زمستان سال جاری 22 درصد کاهش را نشان می‌دهد و در این مدت 305 مورد فوتی و 6424 نفر نیز براثر استنشاق این گاز مصدوم شدند.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور در انتخابات اهتمام برای ساختن کشور است از اینزو به دانش‌آموزان رأی اولی توصیه می‌کنم که حتما در انتخابات مشارکت داشته باشند.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: این موضوع هم از بُعد بین‌المللی و هم از بُعد ملی مورد توجه است. از بُعد بین‌المللی، یکی از عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است. این حضور مردم بسیاری از معادلات سیاسی را تغییر می‌دهد و امنیت بین‌المللی کشور را تضمین می‌کند.

تهران - ایرنا - دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گردوغبار سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قطعنامه پیشنهادی تهران با عنوان «مقابله با طوفان های شن و گرد و غبار» در ادامه دیپلماسی محیط زیستی هدفمند دولت سیزدهم، بر روی میز ششمین مجمع جهانی محیط زیست UNIA6 قرار گرفت.

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون رأی در دقایق اولیه آغاز انتخابات گفت: براساس گزارش‌های دریافتی امنیت لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه‌های قضایی سراسر استان تهران برقرار است.

تهران - ایرنا - عضو کارگروه مسائل اجتماعی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی خواستار بازنگری در قانون جوانی جمعیت و رفع موارد بی عدالتی مندرج در این قانون نسبت به افراد مجرد شد و گفت: حاکمیت باید موظف به حمایت از دختران مجرد و تک سرپرست باشد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) امروز جمعه 11 اسفند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری رأی خود را به صندوق انداخت.