دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) از همکاری هزار وکیل نیکوکار برای رسیدگی به حدود چهار هزار پرونده حقوقی مددجویان در مراجع قضایی خبر داد.

تهران - ایرنا - شورای عالی سازمان نظام پرستاری دربیانیه ای اعلام کرد: حضور فعالانه آحاد مردم در انتخابات پیش رو بخشی از مسیر مشارکت منطقی، آگاهانه و استیفای حقوق شهروندی در ساخت ایران قوی است.

تهران - ایرنا - کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه علامه طباطبایی متعهد شده است از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا که در حوزه موضوعات مرتبط با این نهاد تالیف می‌شوند، حمایت کند.

تهران - ایرنا - بسیج سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار، بصیر و غیور که در همه صحنه‌ها خوش درخشیدند و تحسین همگان را برانگیختند، برای حضور پرشور وحداکثری در پای صندوق‌های رأی در روز 11 اسفند ماه دعوت کرد.

تهران - ایرنا - قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه شرکت در انتخابات در روند حرکت نظام و انقلاب و تاثیرگذار است، گفت: نظرات دانش‌آموزان درباره رای دادن را جمع‌آوری کردیم تا روی نقطه نظرات آنها به درستی کار شود.

تهران - ایرنا - رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان برای گرفتار نشدن در دام شرکت‌های غیرمجاز قالیشویی، از مردم خواست پیش از سپردن فرش های خود به قالیشویی ها، از طریق اتحادیه های صنفی از مجاز بودن آنها اطمینان یابند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کشف 85 درصد از مجموع جرایم جعل و کلاهبرداری در کشور گفت: در کشف پیشدستانه این جرایم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 38 درصد افزایش را شاهد هستیم.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به 15 هزار و 986 نفر گرفتار شده در برف و کولاک در 26 استان خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دیپلماسی علمی در حوزه سلامت یکی از راه‌های مؤثر برای بهبود و ارتقا روابط بین الملل بین کشورها است، گفت: دیپلماسی علمی می‌تواند در سه حوزه اصلی شامل دیپلماسی برای علم، دیپلماسی از طریق علم و دیپلماسی در علم پیگیری شود.

تهران - ایرنا - نویسنده کتاب «اقتصاد ویژه تنی» با اعلام اینکه فقر می‌تواند احتمال ابتلا به معلولیت را افزایش دهد، گفت: این رابطه پیچیده و دوسویه است، معلولیت می‌تواند خطر فقر و حتی احتمال ابتلا به معلولیت را افزایش دهد.

تهران - ایرنا - سخنگوی کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: شرکت در انتخابات تلفیقی از حق و تکلیف است و از آنجایی که همه شهروندان جامعه از حقوق بنیادین برخوردارند و یکی از لوازم این حقوق شرکت در انتخابات است؛ بنابراین برای داشتن یک جامعه بهتر، مشارکت در انتخابات یک تکلیف محسوب می‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های 20 استان خبر داد.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در نهمین روز از اسفند به معرفی2 هزار زوج برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری، برگشت کلاهبردار میلیاردی به کشورش، اعطای چهار روز مرخصی تشویقی به سربازان فراجا، هشدار آموزش و پرورش به معلم بلاگرها، پوشش 55 میلیون نفری پزشک خانواده، اعلام روش‌های مشارکت در جشن نیکوکاری و تهیه لایحه قضایی در حوزه رمزارزها پرداخته است.

تهران - ایرنا - مراسم «امضای یادداشت تفاهم شناسایی گواهینامه‌های رانندگی» بین ایران و بلغارستان با حضور سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا و نیکولینا کونووا سفیر جمهوری بلغارستان در وزارت امور خارجه برگزار شد.

تهران - ایرنا - پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه شرایط زمستانی بر جاده‌های کشور حاکم است، از هموطنان خواست تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقویت ساختار در دانشگاههای علوم پزشکی و ایجاد رشته پدافند غیرعامل پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد را از برنامه‌های ستاد پدافند غیرعامل عنوان کرد.