دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از استرداد متهم کلاهبردار 9 هزار و 500 میلیاردی، خبر داد.

تهران - ایرنا - حجت‌الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه امروز بنگاه‌های رسانه‌ای دشمن به دنبال عدم‌مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: علاج دردها و مشکلات انتخاب درست است.

تهران - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: سربازان فراجا برای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند چهار روز مرخصی تشویقی می گیرند.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: دولت به دنبال انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و الحاق به دولت نیست بلکه اکنون با اصرار مجلس این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح است.

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در راستای اجرای طرح صبا برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، به عنوان دومین اقدام، شرکت بیمه ملت خدمات صدور بیمه نامه‌های خود را به صورت تخفیفی و اقساطی مطابق شرایط سال جاری و گذشته را اجرا می‌کند.

تهران - ایرنا - مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت که از ابتدای سال 1402 تا تاریخ هفتم اسفند 1402، بیش از 742 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ 151.8 هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.

تهران - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به آمادگی پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد این استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی روش‌های مشارکت در جشن نیکوکاری را اعلام کرد.

تهران - ایرنا - سخنگوی قوه قضاییه درباره اقدامات انجام شده برای بازگرداندن مالک کوروش کمپانی گفت: تاکنون 1500 نفر از این شرکت شکایت کرده اند و 29 بهمن امسال از طریق پلیس اینترپل اعلان قرمز و جلب مالک شرکت صادر شده است.

تهران - ایرنا - رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: تغییر اقلیم چالش برانگیزترین مساله کشور بوده و لازم است مردم نمایندگانی آگاه در حوزه محیط‌زیست را انتخاب کنند.

تهران - ایرنا - سخنگوی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه ضبط تصویر و فیلم از دانش‌آموزان در کلاس درس ممنوع است، به معلم بلاگرها هشدار داد تا حریم خصوصی دانش‌آموزان و همچنین نظام تعلیم و تربیت را خدشه دار نکنند؛ چراکه در غیر این صورت، برخوردهای قانونی روی میز وزیر آموزش و پرورش قرار دارد.

تهران - ایرنا - جامعه پرستاری جمهوری اسلامی ایران در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از آحاد مردم ایران دعوت کرد تا با حضور پرشور و حماسی خود در این عرصه مهم سیاسی، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم زنند.

تهران - ایرنا - معاون محیط‌زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: قانون شکار و صید در حال بررسی در دولت است و مجلس آینده اصلاحیه این قانون را بررسی خواهد کرد و انتخاب درست مردم در روز انتخابات می‌تواند تاثیر مثبتی در روند بررسی و تصویب این قانون داشته باشد.

تهران - ایرنا - طرح پزشک خانواده با پوشش جمعیتی 55 میلیون نفر در کشور یکی از دستاوردهای بزرگ نظام سلامت و گام اساسی برای دسترسی به تامین عدالت بهداشتی و سلامتی جامعه در دولت سیزدهم است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین جزئیات امدادرسانی در عملیات جوی چهار روز گذشته، از حضور بیش از 1300 امدادگر برای امدادرسانی به بیش از 13 هزار نفر خبر داد.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در هفتمین روز از اسفند به ایران قوی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات، تخفیف60 درصدی هتل‌ها به بازنشستگان در نوروز، آغاز جشن نیکوکاری، مهمور نشدن شناسنامه رأی‌دهندگان در انتخابات، اسکان اضطراری 4300 نفر متاثر از بارش های شدید، بررسی رتبه‌بندی نومعلمان مطابق قانون و نشت بانک‌های اطلاعاتی خطری برای فریب هموطنان پرداخته است.

تهران - ایرنا - مدیرکل امور بین‌الملل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با تاکید بر پیوستن کشورها به «جنبش جهانی تعهد به خانواده»، نسبت به پیامدهای مخاطره‌آمیز الگوهای مجعول و نوظهور خانواده برای آینده جوامع بشری هشدار داد.