دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی این جمعیت به بیش از 20 هزار نفر گرفتار شده در برف و کولاک در هفته جاری خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون در صحنه‌های مختلف همیشه سرنوشت‌ساز بوده است.

تهران - ایرنا - سند موافقت‌نامه اولیه همکاری‌های جامع بهداشتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حاشیه مراسم اختتامیه هفدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی امضا شد.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز چشم جهان به نتیجه انتخابات ایران است و این انتخابات مصداق عمل خیر محسوب می‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: همه مسئولان از جمله در وزارت کشور، شورای نگهبان، دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه برای آرامش مردم و سلامت انتخابات همچنین فراهم کردن زمینه تسهیل رأی دادن مردم، همه تلاش خود را انجام داده‌اند.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: به نظر می‌رسد که ویژگی مهم این دوره از انتخابات این است که فتنه دشمنان خارجی را خنثی خواهد کرد و مردم با شور و نشاط و آمدن پای صندوق‌های رأی پاسخ نتانیاهو به عنوان رژیم اشغالگر قدس و یاوه‌گویی‌های او و منافقان را خواهند داد.

تهران - ایرنا - حق مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت یکی از باشکوهترین نمادهای مردم سالاری دینی است که اصول متعددی از قانون اساسی به بیان اهمیت آن پرداخته است همچنین در سند تحول دولت سیزدهم نیز به این مهم تاکید شده است.

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه در فصول سرد سال امکان ابتلا به عفونت‌های تنفسی افزایش پیدا می کند، بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد.

تهران - ایرنا - سخنگوی فراجا از آماده باش 190‌هزار نیروی پلیس برای تامین امنیت انتخابات خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نیازمند تاسیس مرکز منطقه‌ای و جهانی مقابله با توفان‌های گرد و غبار و حمایت از ایجاد صندوق مالی منطقه‌ای برای منطقه غرب آسیا هستیم.

تهران - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اختصاص پهپاد به پلیس‌های تخصصی گفت: با هدف های مشخص شده در ماموریت ها و کنترل جاده ها در ایام نوروز از این پهپادها استفاده خواهد شد.

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند و امدادرسانی تا پایداری شرایط ادامه دارد.

تهران - ایرنا - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.

تهران - ایرنا - در راستای دیپلماسی محیط زیستی دولت سیزدهم، احتمال تصویب بندهای قطعنامه مقابله با توفان های گرد و غبار که به پیشنهاد ایران مطرح شده بود، در ششمین مجمع جهانی محیط زیست در کنیا قوت گرفته است.

تهران - ایرنا - صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: در ادامه اجرای طرح صبا برای بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق، شرکت کفش ملی برای خریدهای نقدی این قشر تخفیف های 40درصدی درنظر گرفته است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم به ویژه دوستداران و خانواده بزرگ محیط زیست برای شرکت در انتخابات گفت: قدم اول برای حفاظت از محیط زیست قانون است و این مهم تنها با انتخاب قانونگذار آگاه، عالم، عاشق ایران اسلامی و پایبند به پاسداشت خون شهیدان عزیزمان امکان پذیر خواهد بود.