دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از استمرار اجرای طرح‌های آرامش در شهر و تثبیت وضعیت مناطق پاکسازی شده در روزهای پایانی سال خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال‌احمر، ضمن دعوت از داوطلبان برای مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات، سرمایه‌گذاری برای آینده است و اعضا و داوطلبان هلال‌احمر بدون هیچ جانبداری سیاسی، در سرنوشت و آینده کشور مشارکت می‌کنند.

تهران - ایرنا - جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نتایج یک تحقیق نشان می دهد بالغ بر 20 درصد جوانان تمایلی به ازدواج ندارند، گفت: از نظر تفکیک جنسیتی 24 درصد پسران و 15 درصد دختران تمایل به ازدواج ندارند.

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: مبلغ 3 میلیارد و 155 هزار تومان طی 10 روز گذشته بابت مابه التفاوت نرخ ارز (دارویار) مستقیما به حساب داروخانه‌های سراسر کشور واریز گردید.

تهران - ایرنا رییس پارک فناوری پردیس از برنامه ریزی این مجموعه برای برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) از 29 اردیبهشت تا اول خردادماه 1403 خبر داد.

تهران - ایرنا - مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با انتشار جدول زمانبندی محدودیت ترافیکی محورهای شمالی اعلام کرد که آزادراه تهران - شمال برای روز جمعه یکطرفه خواهد شد.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با تاکید بر شفافیت و قابلیت اجرا بودن قوانین گفت: قانون جامع قانونی است که نیازمندی‌های کشور را برطرف و از امور مردم گره‌گشایی کند.

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام مدیرعامل تامین اجتماعی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی فردا (نهم اسفند) به حساب آنها واریز می‌شود.

تهران - ایرنا - رئیس دیوان عالی کشور گفت: دشمنان تاکنون در هر عرصه‌ای که ورود کرده‌اند با شکست مواجه شده‌اند و اکنون نیز تلاش می‌کنند مشارکت مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهند اما بدون شک حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات، تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تاکنون پنج هزار نفر از افراد دارای معلولیت در نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان، ثبت‌نام کرده‌اند.

تهران - ایرنا - پزشکان اعم از عمومی، متخصص و فوق تخصص که همواره برای درمان بیماری‌ها و سلامت مردم نسخه می‌نویسند و دارو تجویز می‌کنند، این بار اما در سربرگ‌های خود برای درمان مشکلات کشور شرکت در انتخابات را نسخه پیچیدند.

تهران - ایرنا - رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: مشارکت مردم در انتخابات و گزینش افراد شایسته به «حکمرانی مطلوب» و داشتن «ایران قوی» کمک می‌کند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا فراجا هشدار داد: با توجه به نشت داده و وجود بانک‌های اطلاعاتی هموطنان در دست هکرها و مجرمان سایبری مراقب ترفندهای جدید کلاهبرداران با عناوین مختلف باشید.

تهران - ایرنا - سخنگوی آموزش و پرورش گفت: هم اکنون سامانه رتبه‌بندی برای نومعلمان فعال شد و آنها می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند تا مطابق قانون بررسی شود.

تهران - ایرنا - اداره کل خدمات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، در راستای تغییر و توسعه طرح‌های رفاهی و معرفی طرح‌های نوین رفاهی این صندوق از ارائه تخفیف 60 درصدی مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی این صندوق در آستانه نوروز 1403 و بهار قرآن به بازنشستگان کشوری در قالب «#طرح_صبا» خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان انتقال خون با دعوت از آحاد جامعه برای حضور در صحنه انتخابات، بر نقش مشارکت حداکثری و انسجام ملی در مسیر آبادانی و تداوم توفیقات کشور تاکید کرد.