یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری در دیدار با سفیر بلژیک از توسعه مناسبات حقوقی قضایی تهران و بروکسل خبر داد و گفت: درصدد امضای سه موافقت‌نامه استرداد مجرمان، معاضدت قضایی در امور کیفری و معاضدت قضایی در امور مدنی میان دو کشور هستیم.

تهران_ ایرنا_ نایب رییس هیات مدیره انجمن اهدای عضو ایران گفت: رسانه ها مهمترین نقش در گسترش فرهنگ اهدای عضو را دارند و آنها الهه اهدای عضو و فرهنگ سازی دراین زمینه هستند.

تهران - ایرنا - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، تاریخ دقیق آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای سال 1403 را اعلام کرد و گفت: حدود 28 هزار نفر در آزمون استخدامی 18 اسفند برای آموزگاری جذب می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: با ساخت 2 خوابگاه جدید بنیاد 15 خرداد در همدان و افتتاح آنها در روزهای آتی، 500 دانشجوی دختر دانشگاه همدان صاحب خوابگاه می‌شوند.

تهران - ایرنا - رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با تاکید بر اینکه سن انجام عمل‌های زیبایی کاهش پیدا کرده است، گفت: افزایش تقاضای عمل‌های جراحی زیاد شده که قسمتی مهمی از آن به علت تبلیغات گسترده در فضای مجازی است و به کشور ما هم محدود نمی شود اما نکته این است که بعضی کشورها برای آن قوانین کارآمد تدوین کرده‌اند اما ما برای آن برنامه‌ریزی نکرده‌ایم.

تهران - ایرنا - بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران این روزها شاهد حضور پررنگ مدیران نظام بهداشت و سلامت است که از این فرصت برای معرفی خدمات و عملکرد وزارت بهداشت بهره برده اند.

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی از برخورد قانونی با تخلفات مدارس غیردولتی خبر داد و گفت: امسال با 173 پرونده تخلفاتی در مدارس غیردولتی برخورد شد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در نمایشگاه رسانه های ایران از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید کرد.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ثبت طرح ملی سلامت خانواده در مجامع جهانی خبر داد و گفت: این طرح که از امسال اجرایی شد، براساس آن هر ایرانی یک پرونده سلامت دارد و به عنوان یک ابتکار ملی در مجامع بین‌المللی ثبت می‌شود.

تهران - ایرنا - دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر مهمترین راه در مبارزه با اعتیاد را پیشگیری دانست و تاکید کرد: امروز رسانه‌ها در این موضوع نقش محوری دارند و لازم است تباهی ناشی از اعتیاد را برای نوجوانان و جوانان به تصویر بکشند.

تهران - ایرنا - سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: طرح توزیع کارت بانکی و سیم کارت بین اتباع، بدون وجاهت قانونی صورت گرفته است.

تهران - ایرنا - طب سنتی ایران حاصل صدها سال علم و تجربه است که در جای خود می‌تواند مفید باشد اما انبوه مراکز غیر مجاز طب سنتی که بدون هیچ نظارتی فعالیت می‌کنند و ادعای درمان هر بیماری را دارند، کار را به جایی رسانده که پرونده‌های زیادی از آسیب و حتی مرگ بیمار در پزشکی قانونی تشکیل شده است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان و خدمات حمایتی خیرین داوطلب در قالب طرح ملی نذر خدمت، به بیش از 7 هزار نفر در مناطق محروم خبر داد.

تهران - ایرنا - متخصص مدیریت زیست‌بوم‌های تالابی گفت: اکنون دریاچه ارومیه به بیش از 13 میلیارد متر مکعب آب نیاز دارد تا به تراز اکولوژیک تعیین شده برسد هر چند بارندگی‌های اخیر تا حدودی وضعیت دریاچه را بهبود داده اما برای رسیدن به شرایط مطلوب باید حقابه آن به طور مرتب تامین شود.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در یکمین روز از اسفند به تصویب نظام‌نامه تربیتی دانش‌آموزان مدارس سمپاد، کنترل سرعت متوسط خودروها در نوروز، 27میلیون ایرانی تحت پوشش طرح سلامت، آخرین وضعیت بازگشت اموال به بیت‌المال درپرونده بابک زنجانی، نقش کنشگران محله‌ای در ترویج فرزندآوری بیشترین پرونده‌های کثیرالشاکی در پروژه‌های مسکن پرداخته است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بخشنامه عیدی سال 1402 مستمری بگیران این سازمان را صادر کرد.