یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به طرف‌های مخاصمه و جامعه بین‌المللی در مورد تأثیرات مخرب افزایش و تداوم مخاصمات مسلحانه در رفح هشدار می‌دهد.

تهران - ایرنا - وزیر دادگستری با اشاره به برخی مشکلات موجود در پرونده‌های خسارات تفنگ‌های ساچمه‌ای گفت: در این پرونده‌ها به نظر می‌رسد عمق جراحات نیز باید در تعیین خسارت مورد توجه قرار گیرد چرا که گاهی شاهد هستیم برای صدمات وارده به یک عضو دیه‌های متعدد در نظر گرفته می‌شود.

ایرنا - ایرنا - معاون فنی سازمان انتقال خون ایران تامین فرآورده از خون در کشورمان را 98 درصد عنوان کرد و گفت: بالاترین کشورها توانسته اند حدود 97 درصد از خون را به فرآورده‌های مورد نیاز خونی تبدیل کنند.

تهران - ایرنا - مدیرکل طرح های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان و دبیر ستاد ملی هفته جوان با بیان اینکه برای انتخابات امسال سه و نیم میلیون نفر رای اولی داریم، از طراحی برنامه‌های ویژ در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد.

تهران - ایرنا - سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده کوروش کمپانی با بیان اینکه شرکت مورد بحث با اخذ مبالغی مبادرت به فروش محصولات الکترونیکی همچون گوشی‌های ایفون و سامسونگ و سایر محصولات داشته است، گفت: مدیرعامل کوروش کمپانی پنج ماه قبل از کشور خارج شده است.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی با اشاره به استقبال پرشور مردم از موزه‌های تاریخ طبیعی در سراسر کشور در ایام دهه فجر از رایگان بودن بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی برخی از استان‌ها و موزه تنوع زیستی پارک پردیسان تا آخر اسفندماه خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون سازمان انرژی اتمی و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها امروز دوشنبه در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد.

تهران - ایرنا - رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد: عرضه شیرخشک برای کودکان زیر 2 سال در داروخانه ها مشمول یارانه است و مردم پول اضافه پرداخت نمی کنند.

تهران - ایرنا - معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در مرحله انتخاب شرکت برای اجرای این طرح هستیم که امیدواریم به زودی یکی از دو شرکت تعیین شده انتخاب و کار اجرایی طرح آغاز شود که در این صورت وضعیت نابسامان گردشگری در مناطق ساماندهی می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بخش سوابق در سامانه بیمه سلامت از سال 1401 نمایی از پرونده الکترونیک سلامت است و می‌تواند به پرونده الکترونیک سلامت متصل شده و تکمیل کننده باشند.

تهران - ایرنا - رییس سازمان ملی مهاجرت با اشاره به حوادث کرمان و شاهچراغ تاکید کرد: جریان حوادث به ما نشان داد که نباید در موضوع اتباع خارجی غیر مجاز اغماض کرد و عزم ما بر بازگرداندن تمامی آنها است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان ملی مهاجرت در دومین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور از غرفه ایرنا بازدید کرد.

تهران - ایرنا - شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما معلمان و مربیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان دانش‌آموزان رأی اولی، همکاران و ملت سرافراز ایران اسلامی را به شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند 1402 و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می‌کنیم.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی با پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران از اسفندماه کلید می‌خورد.

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: تاکنون گزارش جدی از تخلف در روند برگزاری انتخابات نداشتیم و یک یا دو مورد تخلف جزئی بود که رسیدگی شد و همه آماده برگزاری انتخاباتی پر شور و انقلابی هستیم.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: اموال «بابک زنجانی» در خارج از کشور در نتیجه تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه بخش‌های ذیربط، شناسایی و به تهران منتقل شد و بنا بر کارشناسی‌های اولیه، این اموال، کفافِ بدهی‌ها و خسارت‌های او، خواهد بود.