یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: در 9 ماهه سال جاری 225 نفر به دلیل فوت ناشی از سوختگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده‌اند.

تهران - ایرنا - رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امروزه حوادث رانندگی و تلفات جاده ای مانند حوادث طبیعی به یک بحران تبدیل شده است که بار سنگینی از هزینه ها بر کشور تحمیل می کند.

تهران - ایرنا - رییس پلیس راهور فراجا گفت: در نوورز امسال مدیریت و کنترل سرعت متوسط به طور دقیق رصد و اعمال خواهد شد و هیچ گذشت و اغماضی نخواهد شد و رانندگان مرتکب تخلفات پر خطر در نوروز از سفر باز خواهند ماند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس فتا فراجا گفت: بالای 70 درصد فعالیت‌ها در زمان کرونا معطوف به فضای سایبری شد و در این زمان 22 درصد کاهش جرائم سایبری را داشتیم، هر چند که سایر کشورها در این زمان افزایش جرائم سایبری را داشتند.

تهران - ایرنا - رییس پلیس راه راهور فراجا اعلام کرد که با افزایش 6 درصدی شمار جانباختگان در 10 ماه نخست امسال، 17هزار و 500 جانباخته ناشی از حوادث ترافیکی جاده‌های کشور ثبت شد.

تهران - ایرنا - رئیس‌کل بانک مرکزی با تشکر ویژه از اقدامات قوه قضاییه و دستگاه‌های امنیتی کشورمان در پیگیری مستمر و شناسایی و انتقال اموال بابک زنجانی در خارج از کشور به تهران اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بانک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.

تهران - ایرنا - وقفه 6 ساله جشن رسانه‌ها به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای این حوزه آسیب‌هایی چون حرکت به سمت اخبار زرد برای دیده شدن در پی داشته که برگزاری دوباره آن علاوه بر رفع این آسیب‌ها دستاوردهای ارزشمندتر دیگری نیز در بر دارد.

تهران - ایرنا - معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع‌زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: به علت تردد زیاد کشتی در دریای خزر، باید مراقب ورود گونه‌های غیربومی از طریق آب توازن کشتی‌ها باشیم تا به تهدیدی برای گونه‌های بومی این حوضه آبی تبدیل نشوند.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در سی امین روز از بهمن به کسری خدمت سربازی با مهارت آموزی، اجرای طرح طبیعت‌گردی آشوراده، شیرخشک یارانه ای برای کودکان زیر 2سال، تعویض 34 میلیون شناسنامه دست‌نویس، درمان کودکان زیر هفت سال با پوشش بیمه‌ای، انتقال اموال بابک زنجانی از خارج کشور و مدیرعامل کوروش کمپانی پنج ماه قبل از کشور خارج شده است پرداخته است.

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان مشترک و عیدی سال جاری خویش فرمایان این صندوق تا ساعاتی دیگر واریز می‌شود.

تهران - ایرنا - دستیار رییس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در نامه ای به معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خواست تا نسبت به صحت سنجی عملکرد مجموعه‌های توزیع موبایل، اقدامات لازم را به عمل آورد.

تهران - ایرنا - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تمرین سیاسی رای اولی‌ها در مدارس با کرسی‌های آزاد اندیشی و مناظره انجام می‌شود.

تهران - ایرنا - غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در دومین روز برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران میزبان مسئولان متععد کشوری و کارشناسان و اساتید دانشگاهی بود.

تهران - ایرنا - رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: اجرای طرح صدور هوشمند شناسنامه نوزاد در راستای ارائه خدمات الکترونیک به مردم و تکریم والدین و خانواده‌ها است.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان آمادگی و ظرفیت لازم برای راه‌اندازی نمایندگی تعمیرات، تجهیز و نصب آپشن محصولات ایران خودرو توسط نوآموزان را دارد تا علاوه بر پرورش و توانمندسازی نیروی جوان و متخصص در کشور، بستری برای ایجاد اشتغال و بازار کار موثر نیز برای آنان فراهم آورد.

تهران - ایرنا - رییس انستیتو پاستور ایران از صادرات واکسن‌های هپاتیت بی و ب. ث. ژ به کشور ونزوئلا خبر داد و گفت: این انستیتو، کیت‌های تشخیصی کووید برای تشخیص سویه‌های مختلف تولید کرده است‌.