یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از همه نمایشگاه های قانونی که در حوزه محیط زیست برگزار می‌شود، حمایت می کند

تهران - ایرنا - دادگستری استان تهران اعلام کرد: موضوع هک سامانه‌های قوه قضاییه صحت ندارد و صرفا یک خبرسازی کور سراسیمه برای تحت تاثیر قرار دادن خبر بازگشت اموال بابک زنجانی است.

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی پلیس در خصوص پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس قبلا دو بار این شرکت را پلمب کرده بود یکی به دلیل کشف حجاب کارکنان و دیگری به دلیل عدم داشتن مجوزهای لازم.

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کودکان، نوجوانان و جوانان در شرایط ویژه ای قرار دارند، اکنون آسیب‌ها به کودکان هم سرایت می‌کند و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

تهران - ایرنا - دبیر جامعه اورولوژی ایران گفت: سرطان پروستات دومین سرطان شایع در میان مردان ایرانی است که در صورت تشخیص و درمان به موقع، درمان دارای نتایج رضایت‌بخشی خواهد بود. همچنین سرطان مثانه و کلیه از دیگر سرطان‌های شایع در سیستم ادراری هستند که سیگار، تریاک و قلیان از اصلی ترین عوامل ابتلا به این بیماری به شمار می‌رود.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: از ابتدای بهمن ماه 15 متر مکعب بر ثانیه آب از سد کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه رها سازی شده است.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با تکمیل فاز دوم سد کانی سیب و حل تملک اراضی به زودی 623 میلیون متر مکعب آب به سمت دریاچه ارومیه رها سازی می‌شود.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از صدور بیش از 360 مجوز مرکز مشاوره در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های این معاونت در حوزه ترویج و تسهیل ازدواج جوانان است.

تهران - ایرنا - رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به اینکه تصویب طرح الزام به ثبت رسمی اسناد موجب شفافیت و مستندسازی اموال خواهد شد، گفت: اکنون بسیاری از پرونده‌های کثیرالشاکی مربوط به فروش املاک به چندین نفر در پروژه‌های مسکن است.

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح شهید سیدمیثم حسینی به یاد همکار شهید در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است که در این طرح؛ 100 هزار جلد کتاب انتشارات انجمن اولیا و مربیان برای تجهیز کتابخانه‌های پیوند مدارس کشور اهدا خواهد شد.

تهران - ایرنا - گفت: در راستای این طرح خلاقانه و معطوف به اجرای سند تحول بنیادین و برنامه زیرنظام فضا، تجهیزات و فناوری، ساخت یک آزمایشگاه مرکزی در شهرهای مستعد در دستور کار قرار خواهد گرفت.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال برای چاپ کتاب درسی با مشکل اعتبارات مواجه شده‌ایم و تاکنون این میزان از اعتبارات تخصیص نیافته است اما به واسطه دغدغه جدی در سطوح مختلف دولت، دفتر معاون اول رئیس جمهور پیگیر حل این مشکل است.

تهران - ایرنا - سخنگوی فرماندهی کل انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس از خون شهدا نخواهد گذشت، گفت: امسال بیشترین تعداد دستگیری تروریست‌ها را داشتیم

تهران - ایرنا - مرکز رسانه قوه قضاییه با صدور اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت بازگشت اموال به بیت‌المال در یکی از مهم‌ترین پرونده‌های اقتصادی دهه گذشته کشور را تشریح کرد.

تهران - ایرنا - نقش کنشگران محله‌ای در ترویج فرزندآوری؛ به منظور رفع دغدغه کاهش نرخ رشد جمعیت و تلاش برای برون رفت از مشکلات پیری جمعیت از سوی کارشناسان در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بررسی شد.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: تصویب نظام‌نامه تربیتی دانش‌آموزان سمپاد در راستای توجه ویژه به تربیت و آموزش در کلاس‌های درس صورت گرفت.