شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - 89 ایستگاه ردیابی در سطح مزارع و باغ‌های استان قزوین برای مقابله با آفات کشاورزی فعال هستند.

تهران - ایرنا - مقام‌های محلی در ولایت جوزجان اعلام کردند، طالبان ساکنان بیش از 1500 خانه را در ولسوالی مردیان از خانه‌های‌شان بیرون کرده‌اند و از منازل مسکونی آنان به عنوان سنگر استفاده می‌کنند.

رشت - ایرنا - مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان - رشت "خیریه" از آمادگی این آسایشگاه برای دریافت زکات فطریه مردم خبر داد.

تهران - ایرنا - نماز عید سعید فطر در مصلی نماز جمعه شهر پردیس با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش از سوی نمازگزاران اقامه شد.

تهران - ایرنا - کیفیت هوای پایتخت امروز یکشنبه (چهارم خرداد) با افزایش غلظت ذرات آلاینده معلق کمتر از 2.5 میکرون در شاخص لحظه‌ای 76 در شرایط قابل قبول یا سالم قرار گرفت.

سنندج - ایرنا - امام جمعه سنندج گفت: امروز که مردم در تمام دنیا با مشکلات زیادی از جمله ویروس کرونا مواجه هستند، وحدت، همدلی، رحم و دلسوزی نسبت به یکدیگر بیش از هر زمان دیگری نیاز است.

تهران - ایرنا - عید سعید فطر جشن بندگی و هنگامه‌ای متعالی برای مومنانی است که با درک حقیقت ماه ضیافت به فطرت الهی خویش بازگشتند؛ بندگانی شایسته که در نبرد با هواهای نفسانی، پیروز و در عید طهارت به دور از هر گونه گناه و پلیدی در پیشگاه خالق خویش حاضر شدند و زنگار گناه را از قلب‌هایشان زدودند.

اردبیل - ایرنا - نماز عید سعید فطر با حضور مردم مومن و به امامت آیت الله سد حسن عاملی در محل شهیدگاه اردبیل اقامه شد.

قطار مسافربری همدان - مشهد در ساعت 22 شامگاه شنبه در محل پل جدایش در خط آهن جنوب و در حوالی 10 کیلومتری پرند از ریل خارج شد.

اصفهان - ایرنا - متولیان و کارشناسان، تنگناهای مالی و اقتصادی را چالش اصلی جامعه ورزشی اصفهان می‌دانند زیرا از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، فعالیت آنان بصورت نسبی متوقف شده که البته با اتخاذ راهکارهایی همچون بسته‌های حمایتی می‌توان از ضرر و زیان بوجود آمده تا حدی کاست.

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد گفت: تنها با رعایت مقررات بهداشتی و در سایه همدلی و خداباوری با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان علیه انقلاب و نطام اسلامی قادر به مدیریت و کنترل بیماری کرونا هستیم.

تهران - ایرنا - داور فوتبال و فوتسال زنان با بیان اینکه در این عرصه تلاش زیادی انجام داده اما به حقش نرسیده است، گفت: فدراسیون فوتبال در این سال‌ها خیلی به من بدهکار است.

خمین - ایرنا - ماه رمضان به ایستگاه آخر رسید و در نماز عید سعید فطر دست‌های نیاز مسلمانان برای سلامتی و شکست یک ویروس منحوس به سوی آسمان بلند شد.

شهرکرد - ایرنا - همزمان با حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، نماز این عید روز یکشنبه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مشهد - ایرنا - صبح امروز یکشنبه نماز عید سعیدفطر در بیش از هزار و 500 مسجد خراسان رضوی برگزار شد.

کرج - ایرنا - همزمان با سراسر میهن اسلامی نماز عید سعید فطر روز یکشنبه در 442 مسجد و نقطه استان البرز با رعایت الزامات بهداشتی برگزار شد.