شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماز عید سعید فطر صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد. (عکاس: وحید خادمی)

مشهد - ایرنا - نماز عید فطر صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهر مشهد برگزار شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر موردی از بیماری تب برفکی در استان وجود ندارد و این بیماری در استان فروکش کرده است.

اصفهان - ایرنا - نماز عید سعید فطر خور و بیابانک با حضور اقشار مردم ولایتمدار در حسینیه اعظم شهر خور اقامه شد. عکس: محسن فیروزی

زاهدان - ایرنا - مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان (آبهای داخلی) گفت: بیش‌از 2 میلیون لارو ماهیان گرمابی در منابع آبی و استخرهای به وزن رسانی ایرانشهر رهاسازی شد.

ایرنا - تبریز - نماز عید فطر صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهر تبریز برگزار شد.

ایرنا - نماز عید سعید فطر، صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور در برخی از مساجد شهرکرد برگزار شد.

ایرنا - شهرکرد - کمک های دانشجویان بسیجی در قالب رزمایش کمک مومنانه دانشگاههای استان چهارمحال و بختیاری با حضور امام جمعه شهرکرد در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی عید فطر را نماد برجسته رهایی از قیود مادی و کسب آرامش الهی توصیف کرد و این عید سعید را به عموم مردم تبریک گفت.

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: به مناسبت عید سعید فطر، پویش شکرانه سلامت با هدف جمع آوری کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند این استان کلید خورد.

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: یکی از جلوه‌های بسیار زیبا و ماندگار ماه مبارک رمضان امسال، برپایی رزمایش بزرگ کمک های مومنانه در سراسر ایران اسلامی از جمله در استان هرمزگان بود.

بروجرد - ایرنا - شیوع ویروس کرونا و تشدید محدودیت‌های رعایت فاصله اجتماعی، تالارها و برگزاری مراسم‌های جشن و عروسی را نیز تعطیل کرد که با طولانی شدن این محدودیت ها، در مناطقی، خانواده ها به برگزاری سورهای عروسی در ابعادی محدودتر در منزل اقدام می کنند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:20 هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایری استان در تولید صنایع دستی فعالیت دارند.

تربت‌حیدریه - ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: رعایت تمام برنامه‌های بهداشتی اعلامی از سوی مسوولان واجب و لازم و این مراقبت نیز برای تزکیه نفس در روابط اجتماعی مهم و ضروری است.

تهران - ایرنا - گروه خودروسازی سایپا با صدور بخشنامه‌ای، شرایط فروش فوق‌العاده و قیمت محصولات خود را اعلام کرد.

تهران - ایرنا - براساس جدیدترین گزارش دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی قیمت مسکن در تهران که در فروردین ماه امسال با کاهش حدود 2 درصدی همراه بود، در اردیبهشت با رشد 9 درصدی به میانگین قیمتی هر متر مربع 17 میلیون و 66هزار تومان رسید.