شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مهندسی سازمان و سیستم های سایپا گفت: به مناسبت عید سعید فطر، طرح فروش فوق‌العاده هفت محصول گروه خودروسازی سایپا به تعداد 10 هزار دستگاه اجرا می‌شود.

تهران - ایرنا - لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا از 19 خردادماه پیگیری خواهد شد.

همدان - ایرنا - نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر کسی بخواهد به منافع ملی ما حمله کند یکپارچه جلوی او می‌ایستیم گفت: مهم نیست آن فرد صدام، پمپئو، ترامپ یا نتانیاهو باشد.

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت هلال احمر اعلام کرد: هدف ما تبدیل هلال‌احمر ایران به توانمندترین جمعیت ملی عضو نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر در دنیاست.

مشهد - ایرنا - مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: اردیبهشت ماه امسال این واحد تولیدی با وجود همه محدودیت‌ها به خاطر شیوع کرونا و تحریم‌های ناجوانمردانه موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید ماهانه گندله به میزان 180 هزار و 668 تن شد.

شهرکرد - ایرنا - همزمان با سوم خرداد و در آیین سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران کشور که به صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار شد، از خانواده سه شهیدی ریاحی در شهرکرد تجلیل شد.

سعید اسلامی بیدگلی در گفت‌وگو با ایرنا می‌گوید توسعه ابزارهای مالی که به دو طرفه شدن بازار کمک می‌کنند یکی از نیازهای ضروری امروز بازار است.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم فوتبال استقلال، گفت: فصلی طولانی را پشت سر گذاشتیم و شروع بازی‌ها و این که هر چهار روز یک بار به میدان برویم، برای سلامتی بازیکنان خطرناک است.

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین، مواسات و همدلی مومنانه را حلقه‌ای از مجموعه معارف دینی دانست و گفت: اگر به این موضوع، جزیره‌ای نگاه نکنیم، همه زیبایی‌های دین با هم دیده می‌شوند.

تهران - ایرنا - دیپلمات ارشد کوبا که مسئول مناسبات این کشور با ایالات متحده است، انتخاب مجدد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا را بدترین سناریو برای هاوانا دانست.

سنندج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز با تاکید بر اینکه شهروندان از هرگونه آتش زدن گیاهان هرز خشک و مزارع خودداری کنند گفت: 430 مورد آتش سوزی گیاهان خشک و مزارع در سال 98 در این شهرستان اتفاق افتاد.

اصفهان - ایرنا -، مسیرهای دسترسی به تفرجگاه‌های غرب اصفهان در آستانه عید فطر به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا و مقابله با بازگشت دوباره شرایط بحرانی، تا اطلاع ثانوی مسدود است.

شیراز - ایرنا - سه سالن ورزشی شامل، 2 باشگاه بدنسازی و یک سالن فوتسال به دلیل بی توجهی به هشدارهای بهداشتی مبنی بر عدم فعالیت در زمان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان پلمب شد.

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با اشاره به کاهش ابتلا و کنترل مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان، گفت: استان سمنان در زمینه شیوع کرونا، به مرحله کنترل و مهار رسیده و اکنون در وضعیت زرد قرار دارد.

بیرجند - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: به منظور توسعه و تقویت واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها، مرکز مشاوره آرامش این معاونت از بین داوطلبان مرد در مقطع کارشناسی استخدام می‌کند.

آستارا - ایرنا - معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مناقصه لایروبی بندر آستارا برگزار و شرکتی برنده شده‌است و با لایه‌برداری و افزایش عمق کانال ورودی بندرگاه به پنج متر، کشتی‌های دریای خزر با هر اندازه و وزن در آن پهلو خواهند گرفت.