شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین جلسه رسیدگی به پرونده 18 جلدی تخلفات ارزهای دولتی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

سبزوار - ایرنا - رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال 93 واحد صنفی متخلف این شهرستان به دلیل گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن مقررات بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی از حضور موثر و پربرکت علی لاریجانی طی سه دوره حساس در هدایت خانه ملت و اقدامات مدبرانه و تعاملات مثمرثمر با دولت تدبیر و امید، صمیمانه قدردانی کرد.

تهران - ایرنا - نماز عید فطر تهران، امسال به امامت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و در مسجد دانشگاه تهران اقامه می شود.

تهران - ایرنا - تماشای تمامی فیلم‌های مستند، سینمایی، داستانی، پویانمایی و... «عماریار» به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر رایگان شد.

تهران - ایرنا - جواب آزمایش تشخیصی کرونای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس منفی اعلام شد.

تهران - ایرنا - فیلم مستند «بودن بهتر از نبودن» به کارگردانی ایمان بیات‌فر به یک جشنواره آمریکایی راه پیدا کرد.

تبریز - ایرنا - فرماندار هریس تجهیز دهیاری ها به ملزومات اطفای حریق را برای کنترل آتش سوزی های احتمالی مراتع و مزارع را خواستار شد.

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب کاربری شخصی خود در توئیتر از قرار گرفتن درخواست بازگشایی سینماها، سالن‌های اجرای هنری در دستور کار ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

بجنورد - ایرنا - شماری از مسوولان خراسان شمالی معتقدند: سکوتی که کرونا در تعطیلات نوروز بر جاده‌های استان حاکم کرد چند وقتی است که شکسته شده، اما به نظر می‌رسد در تعطیلات عید سعید فطر توفانی برپا شود.

اهواز - ایرنا - بازار اهواز به ویژه در آستانه عید فطر با وجود تمام هشدارها و پیام هایی که از سوی بهداشت و مسوولان مبنی بر حضور نیافتن در اماکن پرجمعیت ارائه می شود، شلوغ و مملو از جمعیت است.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر، عید سرور و سرافرازی مومنین را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت.

مشهد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: پرونده‌های یکی از مدیران دستگاه‌های نظارتی و یکی از مدیران شهری خراسان رضوی که بازداشت شده‌اند در مرحله تحقیقات قرار دارد.

سبزوار - ایرنا - کمبود مراکز فرآوری گل محمدی با وجود افزایش سطح زیر کشت و تولید این محصول در سبزوار طی سالهای گذشته، یکی از مشکلات جدی کشاورزان در این شهرستان است.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: بی توجهی مسئولان شرکت آبفا به مردم بخش غیزانیه در خصوص تامین آب شرب باعث تجمع اهالی این بخش شد.

تهران - ایرنا - یک شرکت فعال در بخش استخراج عصاره گیاهان، به ویژه گیاه شاهدانه، از نانوذرات پلیمری برای رهایش آرام و درازمدت عصاره گیاهان در بدن استفاده کرده است.