شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد: تداوم بارش‌ها در هفته جاری در برخی از نواحی واقع در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار تهران ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر درباره بازگشایی اماکن مذهبی گفت: اماکن و صحن حرم‌ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بعد از عید فطر گشایش می یابد.

چابهار - ایرنا - کلنگ ساخت 27خانه فرهنگ در روستای رمین با همت سازمان منطقه آزاد چابهار در روستاهای شهرستان‌های چابهار، کنارک و دشتیاری آغاز شد.

شیراز - ایرنا - پس از گذشت 2 ماه از جمع‌آوری دوچرخه‌های اشتراکی بیدود به دلیل شیوع کرونا اکنون مدیران شهری شیراز اعلام کردند که بعد از تعطیلات عید سعید فطر، دوباره این دوچرخه‌های نارنجی به خیابان‌های شیراز باز می‌گردند.

تهران_ایرنا_ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: یک سوداگر مرگ در شهرک اندیشه با 176 کیلو 450 گرم تریاک دستگیر شد.

تهران - ایرنا - همزمان با نزدیک‌تر شدن نفتکش‌های حامل سوخت ایران به آب‌های ونزوئلا، نماینده دائم این کشور در سازمان ملل متحد در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، نسبت به تهدید حمله نظامی آمریکا به نفتکش‌های ایرانی هشدار داد.

تهران - ایرنا - روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خبر داد: امروز بیش از 16 هزار نام کاربری و رمز ورود به سامانه دریافت تسهیلات از طریق پیامک برای موسسان مدارس و مراکز غیردولتی و آموزش از راه دور کشور ارسال شد.

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در سال جهش تولید در مقابله با قاچاق کالا، سوخت، مواد مخدر و همچنین صید ترال (صید تور کفی) در خلیج فارس کوتاه نخواهیم آمد.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت گفت: 71 پایگاه زیر نظر کمیته امداد حضرت امام (ره) در روز عید سعید فطر فطریه و کفاره مردم را جمع آوری می‌کند.

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: مردم استان برای حفظ سلامتی خود در ایام عید فطر به دید و بازدید، نروند.

ایرنا - گرگان - جنگل النگدره یکی از هفت منطقه گردشگری کشور و از مهمترین تفرجگاه های استان گلستان است که از گذشته محلی برای تفریح خانواده ها گرگانی بوده است. این بوستان جنگلی با شیوع ویروس کرونا و طرح ممنوعیت تجمع، تردد وسایل نقلیه و فاصله گذاری اجتماعی روزهای آرام و ساکتی را سپری می کند و به محلی برای تمرین ورزشکاران، دوچرخه سواری و پیاده روی شده است.

تهران - ایرنا - یک شرکت زیست دارویی، قطره چشمی حاوی نانوذرات برای بیماران جراحی آب مروارید تولید کرده که قرار است نتایج کارآزمایی آن در نشست سالانه انجمن جراحی آب مروارید و انکسار ارائه شود.

زاهدان - ایرنا - مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیارد ریال به صورت نقد و تعهد در جشن گلریزان زاهدان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان جمع آوری شد.

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: طی 24 ساعت گذشته براثر وقوع 2 سانحه جداگانه رانندگی در این شهرستان چهار نفر جان خود را از دست داده و چهار نفر نیز زخمی شدند.

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آزادسازی خرمشهر نشانه مشهودی از حمایت و نصرت الهی بود زیرا با روند عادی و بدون نصرت الهی، امکان آزادسازی این شهر از چنگال رژیم بعثی وجود نداشت.

گرگان - ایرنا - آب و هوای مطلوب بهاری و چند ماه قرنطینه خانگی در کنار تعطیلی چند روزه عید فطر سبب شده تا مدیران گلستان نسبت به افزایش سفرهای تفریحی و تاثیر آن در ثبات فعلی بیماری کرونای این استان هشدار دهند.