شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرستاد اقامه نماز قم با بیان اینکه اقامه نماز عید سعید فطر در 80 درصد مساجد استان برگزار می شود گفت: برخی مساجد تا 12 بار در روز عید اقدام به برگزاری نماز می کنند که پیش بینی می شود بیش از 600 نماز عید فطر در قم اقامه شود.

تهران - ایرنا - با حکم وزیر وررش و جوانان، «علی نیکزاد ثمرین» به عضویت هیات رییسه فدراسیون تیراندازی درآمد.

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس اداره بهزیستی تربت‌حیدریه از پرداخت 990 میلیون ریال اعتبار برای خرید و تهیه اقلام کمک معیشتی به مددجویان زیر پوشش این نهاد و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا در دو بخش رخ و کدکن از توابع این شهرستان خبر داد.

اهواز - ایرنا - فرماندار شهرستان رامهرمز گفت: تمام اقدامات پیشگیرانه برای ممانعت از برگزاری مراسم عزاداری در شهرستان انجام می شود و تاکنون از برگزاری چندین مراسم عزاداری جلوگیری کرده ایم.

باکو - ایرنا - «اداره مسلمانان قفقاز» یکشنبه چهارم خرداد ماه را «عید فطر» و «اول ماه شوال» در جمهوری آذربایجان اعلام کرد.

اراک - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تاسیسات گردشگری و مراکز تولید و فروش صنایع دستی استان مشمول دریافت تسهیلات خسارات ناشی از شیوع کرونا شدند.

مشهد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: دو باند سرقت مسلحانه شمش طلا در مشهد متلاشی شد و همچنین قاتلان یک نزاع دسته‌جمعی در این شهر به دام پلیس افتادند.

تهران - ایرنا - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، آزادسازی خرمشهر نماد ما می‌توانیم و فتح‌الفتوح با دست‌های خالی توصیف کرد و نوشت: این آزادسازی شکست سیمای ذهنی و دروغین شکست ناپذیری جبهه دشمن است.

مشهد - ایرنا - رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: مهمترین مشکل صنایع استان بویژه صنایع نساجی تامین مواد اولیه وارداتی است و اغلب این واحدها به دلیل کمبود این مواد با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت دارند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا در استان تا اطلاع ثانوی از ورود خودروهای غیربومی به لرستان جلوگیری می‌شود.

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از مشارکت مردم و خیران استان در طرح کمک مومنانه، بر تداوم این مشارکت‌ها تا زمان عادی شدن شرایط تأکید کرد و گفت: شکست کرونا با روحیه ایثار و فداکاری دفاع مقدس ممکن می‌شود.

همدان - ایرنا - مسوول کمیته فنی هیات کشتی همدان گفت: براساس مصوبه جدید، از این پس دارندگان مدال‌های ملی و بین‌المللی کشتی از حضور در مسابقات انتخابی معاف شدند.

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهید نعمتی، سربلندی و امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی را محصول پایمردی و مقاومت ایثارگران و خانواده شهدا عنوان کرد.

ایرنا - انزلی - در سومین مرحله از رزمایش مواسات (کمک مومنانه) در بندرانزلی 1200 بسته سبد کالای حمایتی و 1200 کارت هدیه نقدی به مناسبت فرارسیدن عید فطر به نیازمندان شهرستان بندرانزلی اهدا شد.

ساری - ایرنا - در حالی مازندران به صدمین روز همه‌گیری شیوع ویروس کرونا نزدیک می‌شود که همچنان آمار ابتلا به این بیماری در این خطه از شمال کشور نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.

خرم‌آباد - ایرنا - مشاور شهردار خرم‌آباد گفت: لایروبی، احداث دیواره حفاظتی و آزاد سازی حرایم رودخانه ها در محدوده شهرها از وظایف وزارت نیرو می‌باشد.