شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان همدان گفت: دستگاه قضایی علاوه بر فضای حقیقی اجازه عرض اندام و قدرت‌نمایی افراد شرور را در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نمی‌دهد.

تهران - ایرنا - خانه کشتی شهید صدرزاده دچار حادثه آتش سوزی شد.

بررسی‌های سرویس داده‌کاوی ایرنا نشان داده است که در یک ماه اخیر و در اردیبهشت ماه، به طور کلی انتقادات از اصلاح‌طلبان کاهش یافته و در سوی دیگر حمایت‌ها از اصولگرایان افزایش یافته است.

بندرعباس - ایرنا - زهرا نوری بشاگردی نویسنده و محقق حوزه هنری استان هرمزگان شایسته تقدیر در جشنواره سرخ‌نگاران شد.

قشم - ایرنا - دکتر منصور آزاد، رییس موسسه آموزش عالی قشم روز شنبه از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با حفظ سمت به عنوان مدیر شیلات این سازمان انتخاب شد.

یاسوج - ایرنا - آفتاب داغ اردیبهشت، شلیک بی امان گلوله و تنگنای محاصره دست به دست هم داده بود و مضطربمان می کرد. دقایقی پیش فرمانده تکلیفمان را مشخص کرده و گفته بود: از این لحظه آزاد هستید می توانید مبارزه کنید می توانید برای عقب نشینی تلاش کنید و یا اسیر شوید. اما خودش گفت من فرمانده ام و تا شلیک آخرین گلوله می جنگم. ضامن دو نارنجک را کشید و قبل از پرتابشان گلوله های دشمن تنش را نشانه...

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس توصیه کرد: شهروندان به دلیل ضرورت رعایت نکات بهداشتی در روز عید فطر از تجمع و رفتن به آرامستان‌ها خودداری کنند.

آتن - ایرنا - "علی محمد حلمی" رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس دیجیتالی درآتن گفت: فلسطین متعلق به فلسطنیان است و رژیم صهینونیستی رفتنی است.

همدان - ایرنا - مدیر تاکسیرانی شهرداری همدان گفت: در راستای حمایت از تاکسیداران شهر که در جریان شیوع ویروس کرونا آسیب اقتصادی دیدند، به مدت یکسال تمدید پروانه و بهره‌برداری تاکسی در همدان رایگان شد.

کرج - ایرنا - نایب رییس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز عدم اجرای صحیح قوانین و نیز صدور بخشنامه های کارشناسی نشده را تهدیدی جدی در مسیر صادرات محصولات کشاورزی عنوان کرد.

تهران - ایرنا - معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، گفت: سینماهای شهرهایی که ستاد ملی یا استانی آن‌ها را دارای وضعیت سفید دانسته است، می‌توانند با هماهنگی ستاد استانی مقابله با کرونا و رعایت اصول بهداشتی فعالیت اکران عمومی خود را آغاز کنند.

مشهد - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: شیوع ویروس کرونا باعث کندی و تاخیر در اجرای عملیات ساخت طرح‌های گردشگری در این استان شده است.

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال نیز استفاده از توان دهیاران در پروژه‌های عمرانی روستایی مدنظر است.

رشت - ایرنا - محفل انس با قرآن کریم امروز "شنبه" با حضور قاریان فرهنگی و دانش آموز استان های گیلان و سمنان برگزار شد.

ایرنا - مراسم توزیع افطار به علت شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت پخش در خوروها در مرکز تعلیمات اسلامی شهر واشنگتن پایتخت آمریکا برگزار شد.(عکس از ایرنا - دفتر نیویورک)

بوشهر - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: بر اثر آتش‌سوزی در منطقه "دهرود" دشتستان این استان 100 هکتار از مراتع کوهستانی این منطقه از بین رفت.