شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت: پنج قطعه شعر و موسیقی جدید به نام‌های «براروم»، «قله امید»، «پلاک های ماندگار»، لاله‌های عاشق» و «پهلوان جبهه» در واحد موسیقی مرکز خلیج فارس تولید شد.

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از توقیف یک اتوبوس با کشف 43 قطعه پرنده کمیاب خبر داد.

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: خدمات‌رسانی مناسب‌تر به مردم نیازمند تلاش و عزم دستگاه‌های اجرایی است.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست تکاب گفت: 2 شکارچی متخلف که برای شکار «کبک» به ارتفاعات این شهرستان رفته بودند، توسط محیط‌بانان شناسایی و دستگیر شدند.

استان ها - ایرنا - موضوع نگران کننده برای متولیان حوزه بهداشت و درمان کشورمان با توجه به تعطیلات عید فطر، مسافرت‌های هموطنان به دیگر مناطق کشور به بهانه اتمام کرونا و به قول معروف تجدید قوا پس از ماه‌ها مبارزه با این بیماری و به عبارتی دیگر قرنطینه خانگی است که همین وضعیت می تواند شمار مبتلایان را افزایش دهد.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: این نهاد آماده دریافت زکات فطریه مردم استان برای اختصاص به نیازمندان است.

تهران - ایرنا - محققان با مطالعه حدود 100 هزار بیمار مبتلا به کووید 19 دریافتند مصرف داروهای هیدروکسی کلروکین و کلروکین، هیچ تاثیری بر درمان این بیماری ندارد و حتی می‌تواند موجب افزایش احتمال مرگ بیماران در بیمارستان شود.

یزد - ایرنا - فرماندار ابرکوه با بیان اینکه فتح خرمشهر با استعانت الهی و رهبری امام خمینی (ره) در سوم خرداد سال 1361 تحقق پیدا کرد، گفت: حماسه فتح خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس اقتدار با شکوه ایران را در جهان به ارمغان آورد.

مهاباد - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی بوکان با بیان اینکه برخورد با عاملان عرضه غیرمجاز مرغ زنده به طور مستمر ادامه دارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 56 مرکز ذبح و عرضه مرغ زنده در این شهرستان با همکاری مسوولان پلمب شده است.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 133 هزار و 521 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 59 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 7 هزار و 359 رسید.

ارومیه - ایرنا - فرماندار چالدران گفت: 10 پروژه عمرانی ورزشی در این شهرستان در حال اجراست که با اتمام این طرح‌ها سرانه ورزشی این شهرستان به 80 سانتی متر خواهد رسید.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان فتح انقلاب اسلامی در برابر همه مستکبران عالم است.

تهران - ایرنا - "صفت اله عباسی فشمی" و "رضا کربلایی محمد میگونی" اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر اوشان، فشم، میگون روز شنبه در فرمانداری شمیرانات احکام خود را دریافت کردند.

تهران - ایرنا - اندیشمندان، صاحب‌نظران و کارشناسان حاضر در وبینار بیروت با تأکید بر این که سازش با دشمن صهیونیستی ستون اصلی پروژه از بین بردن حق فلسطینی‌ها و صهیونیست‌سازی قدس است، بر ضرورت تأسیس صندوق آزادسازی قدس شریف تأکید کردند.

ایرنا - شهرکرد - آیین غبار روبی گلزار شهدا شهرکرد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به صورت نمادیین و با رعایت پروتوکل های بهداشتی برگزار شد.

تهران - ایرنا - معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توزیع هزار بسته کمک‌های مومنانه کارکنان ستاد فرماندهی کل سپاه به نیازمندان، همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر خبر داد.