شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس» سرپرست امور «مسجد الحرام» و «مسجدالنبی» اعلام کرد با موافقت «سلمان بن عبدالعزیز» شاه سعودی، نماز عید سعید فطر فردا (یکشنبه) در این اماکن مقدس در مکه مکرمه و مدینه منوره بدون حضور نمازگزاران اقامه می‌شود.

اردبیل - ایرنا - سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در مراسمی در مشگین‌شهر گرامی داشته شد.

کرج - ایرنا - شماری از دانش آموزان البرز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند در کلاس های درس حاضر شدند.

مسکو - ایرنا - نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا اعلام کرد که مسکو برای میزبانی دیدار محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل آمادگی دارد.

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: مصوبات جلسه ستاد کرونا در بروجرد به علت شیوع ویروس از امروز تا پایان هفته لازم الاجرا است و محدودیتهای قانونی طبق پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس اداره نظارت بر واحد درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از مهر و موم یک مرکز فروش عینک طبی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعاون روستایی آذربایجان شرقی گفت: تعداد 35 مرکز برای خرید گندم در سال جاری تعیین شده است و در صورت نیاز تا 42 مرکز افزایش می یابد.

کرج - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد گفت: یک نفر قاچاقچی چوب درختان تاغ توسط ماموران یگان حفاظت این شهرستان دستگیر شد.

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: تصادف یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه خودروی وانت نیسان در جاده کمربندی خسروی به پرویزخان یک نفر کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

ساری - ایرنا - مدیرکل زندانهای استان مازندران از هزینه52 میلیارد و 500 میلیون ریال در انجمن حمایت از زندانیان استان خبرداد و گفت: پارسال 12 هزار خانواده زندانی ازخدمات این انجمن، تسهیلات نقدی و یا غیرنقدی بهره‌مند شدند.

قم - ایرنا - رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی قم گفت: در حادثه ترافیکی برخورد 2 دستگاه کامیون که صبح امروز در این استان رخ داد، یک نفر جان خود را از دست داد.

اسلام‌آباد - ایرنا - پاکستان به عنوان چهارمین تولید کننده انبه (معروف به 'شاه میوه‌ها' در این کشور) در جهان و دومین کشور صادر کننده انبه دنیا است اما شیوع کرونا و پدیده تغییرات اقلیمی در پاکستان صادرات این میوه را به چالش بی‌سابقه ای روبرو کرده است.

همدان - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان همدان گفت: لازمه موفقیت و کسب مدال‌های رنگارنگ در المپیاد استعدادهای برتر کشور نیازمند توجه جدی به رده‌های سنی پایه به ویژه نونهالان و نوجوانان است.

تهران - ایرنا - فروش حراجی‌های هنری فرانسه که به دلیل کرونا به طور موقت مزایده حضوری را متوقف کرده بودند، به دنبال بازگشایی دو برابر شد.

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: در آستانه عید سعید فطر، خیر نیک اندیش مهدی مروج تربتی 633 میلیون ریال به دانشجویان کم بضاعت این شهرستان عیدی اهدا کرد.

دهلی نو - ایرنا - هند در زمانی که شیوع ویروس کرونا تمام جهان را با بحران مواجه ساخته است با چالش جدید و افزایش تنش با سه کشور همسایه (چین، نپال و پاکستان) مواجه شده است.