یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: آزادی خرمشهر حماسه بزرگ در تاریخ ایران است که توسط رزمندگان ثبت شد.

همدان - ایرنا - فرماندار اسدآباد از مهاجرت معکوس به روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: ساکنان تعدادی از روستاهای اسدآباد که در سالهای گذشته کوچ کرده بودند اکنون با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و حمایت‌های دولت خواهان بازگشت هستند.

ارومیه - ایرنا - فاز دوم تقاطع غیرهمسطح آذربایجان شامل روگذر مسیر والفجر به ابتدای جاده سنتو امروز، شنبه در آستانه عید سعید فطر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی به بنگاه‌های اقتصادی آسیب دیده از کرونا در این استان آغاز شد.

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دمای هوا در اغلب نقاط کشور تا 12 درجه خبر داده است.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی کاراته ایران با اصلاحات در برنامه‌های گزیشنی فدراسیون جهانی، دوباره شانس کسب سهمیه المپیک توکیو را به دست آورده است، گفت: تلاشم را برای رسیدن به المپیک مضاعف خواهم کرد.

مهاباد - ایرنا - مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: بر اثر تصادف 2 دستگاه خودرو در محور مهاباد - بوکان، پنج نفر به شدت زخمی شدند.

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس از حضور تیم والیبال این باشگاه برای سومین سال متوالی در لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: برای انتخاب کادر فنی و جذب بازیکن، منتظر تصویب بودجه در شورای شهر هستیم.

تبریز - ایرنا - مدیر تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی گفت: 835 تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان بین مردم استان توزیع شد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان ایران به صحبت‌های روزهای اخیر سرمربی اسبق تیم ملی اشاره کرد و گفت: دلیل اینکه او این روزها چنین مطالبی را عنوان می‌کند برای همه مشخص است و این چیزی نیست جز ایجاد حاشیه و مشکل‌آفرینی در اسکی ایران.

یزد - ایرنا - سامانه ارتباطی 118 مخابرات یزد از صبح امروز / شنبه / تا لحظه مخابره این خبر در شبکه موجود نمی‌باشد!.

اردبیل - ایرنا - مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل گفت: جمعیت استان در مرحله پیری و کهنسالی قرار گرفته که بسیار نگران کننده است.

کرج - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که یک گردشگر در رودخانه کرج جان خود را از دست داد.

رشت - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: افزون بر 1400 صندوق ثابت و سیار بهزیستی برای جمع آوری زکات فطریه در این استان آماده شده است.

زنجان - ایرنا - 23 دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر احتکار شده، با درایت و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، کشف و ضبط شد.

یزد - ایرنا - رییس مرکز بهداشت و درمان شهرستان اردکان از بی تفاوتی برخی‌ها نسبت به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت نکردن نکات بهداشتی فردی و اجتماعی انتقاد کرد و از احتمال شیوع مجدد کرونا هشدار داد و گفت: مردم نباید شرایط بهداشتی را عادی تصور کنند، زیرا با وضعیت زرد شکننده روبرو هستیم.