یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: با توجه به شرایط حاد و اعلام وضعیت قرمز به دلیل شیوع ویروس کرونا بازار این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: امسال در این شهرستان 22 کیلومتر راه روستایی احداث و آسفالت خواهد شد.

ایلام - ایرنا - امسال با همه گیری کرونا و افزایش مصرف آب برای شستشو و رعایت موازین بهداشتی از هم اکنون نگرانی‌ها برای بروز تنش آبی و کمبود و افت فشار آب در تابستان پیش رو افزایش یافته است.

تهران - ایرنا - روز قدس نماد مظلومیت و استمرار مقاومت ملت مظلوم فلسطین است که از طرف جهان استکبار و رژیم صهیونیستی مورد ظلم و ستم قرار گرفتند. در 40 سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران و مردم بسیاری از کشورهای اسلامی با به رسمیت شناختن این روز سعی دارند تا از فراموش شدن آرمان این سرزمین مقدس جلوگیری کنند.

کرج - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: 231 صندوق در 77 پایگاه بهزیستی شامل فطریه عام، کفاره و سادات در این استان برای جمع آوری فطریه مردم پیش بینی شده است.

یاسوج - ایرنا - رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب فناوران برتر سال 98 کهگیلویه و بویراحمد و معرفی و تقدیر از آنها خبر داد.

تهران - ایرنا - اسرائیل محصول یک اقدام فراگیر اروپایی‌ها و بریتانیا برای رهایی از آنچه که آنها را دشمن دینی خود یعنی یهودیت می‌دانستند بود. تاریخ نشان داده است که یهود هیچگاه نزد مسلمانان مسأله محوری نبوده است، بلکه این اروپا است که یک دعوای تاریخی با یهودیت داشته است و همیشه آنان را در گتوهای شهری محصور می‌کرد و در نهایت نیز در جریان جنگ دوم جهانی آن فجایع را ایجاد کرد و به جای آنکه...

تهران - ایرنا - اتفاقات و حاشیه‌هایی که بعد از قهر کردن «غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در جلسه مربوط به چرخه انتخابی تیم ملی رخ داد و گذشت چند روز و اطلاع‌رسانی بیشتر در خصوص این چرخه به نظر می‌رسد که همه چیز به شرایط عادی بازگشته و قرار نیست تغییراتی در راس کادر فنی رخ دهد.

شهرری - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری گفت: 75 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری فطریه و کفاره روزه داران این شهرستان در روز عید فطر برپا می‌شود.

سبزوار - ایرنا - اورژانس هوایی سبزوار صبح شنبه با انتقال 2 مصدوم حادثه رانندگی به مرکز درمانی جان آنها را نجات داد.

همدان - ایرنا - رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری با موتورسیکلت در لالجین به سمت سلیمان آباد واقع در شهرستان بهار، موتورسوار 40 ساله در دم جان باخت.

تهران - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر این که آزادسازی خرمشهر، فتح خودباوری و آرمانی ماندگار است گفت: این روز حماسه جاویدان و بی نظیر تاریخ و گویای مقاومت و پایداری ملت ایران اسلامی است.

اصفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، شنبه سوم خرداد 99

بجنورد - ایرنا - مدیر امور منابع آب شیروان از شناسایی 750 هکتار تصرفات در محدوده رودخانه‌های این شهرستان خراسان شمالی خبر داد و گفت: تاکنون یک هکتار و 500 مترمربع از این میزان رفع تصرف شده است.

مشهد - ایرنا - مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: ثبت نام متقاضیان تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و موظفین این صندوق همزمان با سراسر کشور از امروز تا بیستم خرداد ماه جاری ادامه دارد.

قزوین - ایرنا - مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین سوم خرداد را نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: این استان با تقدیم 161 شهید در عملیات پیروزمندانه بین المقدس نقش برجسته‌ای در آزادسازی خرمشهر داشت.