یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مجلس دهم گفت: صدای طبل تا یک زمان خوش است اما پس از مدتی شکل گوش‌خراشی به خود می‌گیرد. در نتیجه لغو مصوبه مجلس دهم درباره حذف چهار صفر از پول ملی کار بسیار اشتباهی است که مجلس یازدهم به دنبال آن است. این‌گونه اقدامات این بهانه را در اختیار دولت قرار می‌دهد که بعدها عنوان کند ما قصد داشتیم طرح‌های مهمی اجرا کنیم اما مجلس مانع ایجاد کرد.

زاهدان - ایرنا - موارد مثبت کووید 19 در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان در حالی رو به افزایش است که روز به روز بی‌تفاوتی‌ها نسبت به رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کمتر و کمتر می‌شود و همین موضوع در آستانه تعطیلات عید سعید فطر زنگ خطر همه‌گیری و تغییر وضعیت این استان از سفید یا زرد به قرمز را به صدا درآورده است.

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آزادسازی خرمشهر محصول یک عملیات هماهنگ به اتفاق ارتش و مجاهدت همه جانبه رزمندگان اسلام و آغازی گسترده برایذآزادسازی دیگر مناطق اشغالی و پیروزی نهایی ایران بود.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی کانون‌های گردشگری این استان در تعطیلات عید سعید فطر تعطیل است.

بروجرد - ایرنا - فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد گفت: حماسه آزادی خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان و استکبار جهانی است.

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: یکی از شرایط پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا حفظ اشتغال موجود است لذا تسهیلات به واحدهایی اختصاص می‌یابد که نیروی کار را تعدیل نکرده باشند.

همدان - ایرنا - مدیرکل استاندارد همدان با اشاره به استمرار شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی مدیران کنترل کیفیت مستقر در صنایع استان به صورت مجازی انجام می‌شود.

تهران - ایرنا - آزادسازی خرمشهر نقطه عطف تاریخ جنگ تحمیلی استکبار علیه ملت مسلمان ایران است. با فتح خرمشهر میدان جنگ به نفع رزمندگان ایرانی تغییر اساسی پیدا کرد.

شهرکرد - ایرنا - برنامه‌ریزان، استادان، فعالان بخش خصوصی و متولیان بخش صنعت چهارمحال و بختیاری در میزگرد ایرنا تاکید کردند؛ مشکلات بخش صنعت معلول عملکرد هر 2 بخش دولتی و خصوصی است از همین‌رو تحقق جهش تولید نیازمند بازنگری در شیوه‌های مدیریتی ارکان دولتی و فعالان بخش تولید است.

زنجان - ایرنا - مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل اقامه نماز عید فطر در زنجان اعمال خواهد شد.

کابل - ایرنا - عید سعید فطر و قربان در افغانستان با بیشترین روزهای تعطیلات رسمی در این کشور و دید و بازدید در خانواده‌ها و دوستان و نزدیکان برگزار می‌شود که امسال زیر سایه سنگین کرونا قرار گرفته و محدودیت های شدید بر این مراسم نیز تاثیر گذاشته است.

ارومیه - ایرنا - سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: واحد استحصال شمش طلای خوی با ظرفیت سالانه 300 کیلوگرم طلا و 300 کیلوگرم نقره به مرحله تولید رسیده و سالانه 600 کیلوگرم از این سنگ‌های زینتی استحصال می‌کند.

گناوه - ایرنا - رئیس اتاق اصناف گناوه گفت: باتوجه به در پیش بودن تعطیلات عیدسعیدفطر و حضور زیاد مسافران اقصی نقاط کشور به این شهرستان از بازاریان انتظار داریم به منظور حفط سلامتی خود و همشهریان در برابر ویروس کرونا بصورت داوطلبانه مغازه‌ها را در این ایام ببندند.

ارومیه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طی چهار سال گذشته، یک‌هزار و 658 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی استان افزوده شده که بخش زیادی از آنها در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - امروز ما می‌توانیم همه عملیات باعظمتی چون بیت‌المقدس را در چند سطر و در قالب چند واژه و جمله تعریف کنیم؛ اما به‌راستی که واژه‌ها توان بازگویی همه حقیقت را ندارد. از لحظه آغاز این عملیات تا واپسین آن، لحظه به لحظه، پر از ماجراهایی پر غم اما پرغرور است.

قزوین - ایرنا - طرح موبایل ون بهزیستی با هدف ارائه خدمت به معتادان متجاهر و کاهش آسیب‌ها در استان قزوین راه‌اندازی شد.