دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گفت‌وگو با مهدی فرخیان مترجم کتاب تفسیری امام موسی صدر

تهران - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمایت از قدس و فلسطین همواره خط اول سیاست خارجی جمهوری اسلامی گفت: خواسته مسلمانان جهان در محو رژیم صهیونیستی و بازگرداندن قدس همچنان در صدر خواسته‌های مردم مسلمان دنیا قرار دارد و این خواسته همچنان باقی است.

آبادان - ایرنا - معاون خدمات شهری شهردار آبادان به روز شدن سیستم خدمات شهری را نیازمند برنامه‌ریزی، تلاش و زمان نیاز بیان کرد و گفت: طرح ضربتی پاکسازی و نظافت عمومی معابر آبادان آغاز شد.

شیراز - ایرنا - معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان گفت: آمار مبتلایان به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی لارستان باید به تفکیک سه شهرستان لار، خنج و اوز اعلام و از تجمیع آن به نام یک شهرستان پرهیز شود.

موسیقی یکی از اثرگذارترین ابزارهای هنری برای انتقال مفاهیم و مضامین والاست و موسیقی مقاومت از ارزشمندترین و خاطره‌انگیزترین ابزارهای هنری پیرامون مبارزه مردم مظلوم فلسطین محسوب می‌شود.

سمنان - ایرنا - نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان بر فراهم کردن درگاه‌های بازگشت ارز صادراتی برای تولیدکنندگان از سوی بانک مرکزی تاکید کردند.

تهران - ایرنا - وزارت امورخارجه در حساب توییتری خود تاکید کرد: بی سرزمین کردن مردم فلسطین پذیرفتنی نیست

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 14 نفر از عاملان اصلی نزاع طایفه‌ای و تیراندازی روز چهارشنبه در اهواز شناسایی و دستگیر شدند.

توزیع سبد کالای معیشتی به کارکنان قهوه‌خانه‌ها توسط ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)

تهران - ایرنا - تیراندازی در یک پایگاه هوایی نیروی دریایی آمریکا در ایالت تگزاس به زخمی شدن یک نظامی و کشته شدن عامل تیراندازی منجر شد.

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی برای فراوری محصولات دامی برای تامین نیازهای مردم و ایجاد اشتغال در سال جهش تولید با همکاری بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری دراین شهرستان ضروری است.

تهران - ایرنا - دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل امور بین الملل در دیدار با ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: امنیت و صلح جهان معاصر در دنیای بدون اسرائیل خلاصه خواهد شد.

اسلام‌آباد - ایرنا - اولین گروه از هم‌وطنان و دانشجویان ایرانی مقیم شهرهای مختلف پاکستان امروز (پنجشنبه) با یک پرواز اختصاصی به تهران بازگشتند.

بوشهر - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: حفاظت از تنوع زیستی غنی موجود در این استان اساس توسعه پایدار این منطقه به شمار می‌رود.

تهران - ایرنا - فرهنگسرای فناوری اطلاعات به مناسبت فرارسیدن روز قدس پویش مجازی «هم‌عهدی با مقاومت» را راه‌اندازی کرده است.

سید امین هادی‌پور محیط‌بان گتوندی از اتفاقی می‌گوید که باعث شد پایش را از دست بدهد. ضاربانی که در تاریکی شب به کانکس محیط‌بانی حمله کردند و کانکسی که هیچگونه امکانات امنیتی برای آن تعبیه نشده.