دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - اسناد رسمی دولت انگلیس که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد که از ابتدای سال آینده میلادی (2021) بین ایرلند شمالی و سایر بخش‌های این کشور مرز گمرکی تشکیل و تبادل کالا میان دو طرف برخلاف ادعای نخست وزیر بازرسی خواهد شد.

قم - ایرنا - یک پژوهشگر امور دینی در مطلبی با اشاره به فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی، دادن رنگ الهی به زندگی را مساوی با هموار شدن مسیر کارهای جاری زندگی و درک مفاهیم بالای عبودیت و بندگی دانسته است.

تهران - ایرنا - روزهای نگرانی را می‌توانید در پناه کتاب‌ها گذرانده و ارمغان شادمانی را از یار مهربان به عنوان لبخند روی لب‌تان جاری و هدیه بگیرید.

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که دمای هوای استان روز جمعه دوم خرداد در برخی مناطق به 40 درجه بالای صفر خواهد رسید، گرمایی که مازندرانی‌ها بندرت حتی در ماه مرداد تجربه می‌کنند.

رشت - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: تمامی اماکن ورزشی در مناطق سفید و باشگاه های بدنسازی در شهرهای زرد استان گیلان بازگشایی می شود.

مشهد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: کمتر به خانواده شهدا و ایثارگران پرداخته شده و نتوانسته‌ایم وظیفه قانونی و شرعی خود را در مقابل آنان انجام دهیم.

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز از هنرمندان خواست رزمایش جهادی مواسات و کمک های مومنانه را با زبان هنر در تاریخ ماندگار کنند.

تهران - ایرنا - معاون عمرانی وزیر کشور از واریز سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی و آژانس‌ها خبر داد و گفت: تا پایان فروردین ماه 99 اعتبار مربوط به سهمیه سوخت 291 هزار خودرو تاکسی اینترنتی و فعال در آژانس ها محاسبه و به حساب رانندگان واریز شده است.

یزد - ایرنا - عید سعید فطر نزدیک است و با توجه به تعطیلات 2 روزه این مناسبت و تعطیلی جمعه قبل از آن باید منتظر افزایش حجم سفرها در چند روز پیش رو باشیم.

شیراز - ایرنا - ظرف 24 ساعت گذشته، 2 انبار احتکار خودرو در مجموع به ارزش 58 میلیارد ریال در شیراز و کازرون کشف شد.

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در حال حاضر ترافیک آزادراه قزوین - رشت در محدوده لوشان - رودبار پرحجم اما روان است.

اهواز - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: آتش سوزی در بخش مامو گرافی بیمارستان شهدای ایذه مهار شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شرایط مساعد تالاب‌های استان، تخم‌گذاری و زادآوری برخی از پرندگان مهاجر در استان آغاز شده است.

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: عملکرد بنیاد مسکن این استان طی چند سال متوالی بسیار مثبت و قابل قبول بوده است و اقدامات متعددی را انجام داده است.

اردبیل - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اشاره به آغاز فصل زاد و ولد حیات وحش از مردم خواست تا از نزدیک شدن به زیستگاه های جانوری استان جدا خودداری کنند.

ساری - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: آرمان واقعی روز قدس علاوه بر آزادی مظلومین جهان، وحدت امت اسلامی و جلوگیری از رسوخ نقشه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان است.