دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برخی دولت‌های اسلامی با ارتباطات و تعاملاتی که با رژیم صهیونیستی برقرار کردند در حق مردم فلسطین و آرمان قدس شریف خیانت می‌کنند.

بجنورد - ایرنا - مدیر امور منابع آب شیروان گفت: 13 نقطه حادثه خیز برای لایروبی، بازگشایی و حریم بستر رودخانه‌های این شهرستان خراسان شمالی شناسایی شده است.

تهران - ایرنا - منتخب مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان فلسطین هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود چرا که فلسطین قبله‌گاه اول مسلمین و اشغال آن درد تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان است.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان پردیس گفت: وضعیت کرونا در شهرستان پردیس سفید اعلام شده و فردا نماز جمعه با رعایت تمام نکات بهداشتی، پیشگیری و مقابله با کرونا برگزار می شود.

سعید اسلامی بیدگلی در گفت‌وگو با ایرنا عرضه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله دولتی یا ETF ها را فرصتی برای توسعه بازار دانست.

یزد - ایرنا _ هیات مدیره نظام پزشکی یزد در پیامی از مردم این استان خواست در تعطیلات عید سعید فطر از دید و بازدید و سفر خودداری کنند.

قم - ایرنا - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باوجود مشکلات اقتصادی حاکم بر دولت، اقدامات ایران در با مقابله با کرونا بسیار مطلوب‌تر از کشورهای مدعی و پیشرفته جهان بوده است.

قم - ایرنا - "علی لاریجانی" رییس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری مهمترین مساله کشور است و باید زمینه لازم برای شکل‌گیری اقتصادهای خرد در کارهای خدماتی و تولیدی فراهم شود و برای تحقق این امر باید اختیارات استانی افزایش یابد.

یزد - ایرنا - فرمانده سپاه الغدیر یزد از همکاری نیروهای بسیج در حراست از بافتی تاریخی این شهر خبر داد و گفت: اطلاعات محدوده این مناطق به تفکیک در اختیار این نهاد قرار گیرد تا گشت محله محور فعال شود.

سنندج - ایرنا - مراسم پنجمین مرحله از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط سپاه در شهرستان سروآباد در قالب 40 سری روز پنجشنبه با حضور مسوولان محلی برگزار شد.

قم - ایرنا - معاون اقتصادی رییس جمهوری گفت: قم دارای بهترین عملکرد در مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور بوده است.

رشت - ایرنا - استاندار گیلان مسیر و خط امام خمینی (ره) را راهی روشن و پر فروغ دانست و گفت: باید با تاسی از سیره امام راحل، تأکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های نویدبخش دولت؛ رویکردهایی امیدآفرینانه به انقلاب و کشور داشته باشیم.

یزد _ایرنا_ دادستان تفت گفت: پرونده عوامل اصلی نخل برداری این شهرستان در دست بررسی است و در آینده نزدیک به جرم این افراد در دادگستری رسیدگی می شود.

سنندج - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست بیجار از دستگیری و بازداشت سه صیاد متخلف در این شهرستان که اقدام به صید ماهی می‌کردند، خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری در مکالمه‌ای تلفنی با نخست وزیر عراق با تاکید بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی در بهبود و تقویت مناسبات با کشورهای همسایه به خصوص عراق، توسعه این روابط را موجب افزایش ثبات و توازن روابط در چارچوب منافع همه کشورها دانست و گفت که ایران آماده انتقال تجربیات خود در مبارزه با کرونا به کشور عراق است.

قم - ایرنا - استاندار قم با هشدار نسبت به وضعیت کرونایی قم گفت: استان قم همچنان در دل بحران کرونا قرار داشته و به وضعیت عادی این بیماری نرسیده است.