دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

این روزها تنش‌ها میان باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری فعلی این کشور به اوج رسیده و ظاهرا ریشه این ماجرا در تبرئه فردی به نام مایکل فلین است.

مشهد - ایرنا - رایزن فرهنگی ایران در لبنان گفت: دفاع و حمایت از مقاومت به نوعی حمایت از امنیت ملی ما هم هست و شرایط منطقه و تاریخ نشان داده که هزینه مقاومت کمتر از تسلیم و مذاکره است.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه در پیامی توییتری گفت که فلسطینیان نباید هزینه جنایات تمدن غرب علیه یهودیان را بپردازند.

گفت‌وگو با دکتر ناصر مهدوی دین‌پژوه و شارح مثنوی، قسمت هفدهم

با حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر نقویان در برنامه «میوه دین‌داری»، روز بیست‌وهفتم ماه مبارک رمضان

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: 12 میلیارد ریال پاداش خوش‌مصرفی 167 هزار مشترک خانگی رعایت‌کننده الگوی مصرف چهارماه گرم سال 98 این استان لحاظ شد.

انزلی - ایرنا - واحدهای تجاری، خدمات گردشگری محدوده منطقه آزاد انزلی، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نظارت های بیشتر ستاد مقابله با کرونای این سازمان از تعطیلات عید فطر فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

تهران - ایرنا - ملت ایران نیز به تبع این دو رهبر و بر اساس حق‌خواهی خود همواره جزو حامیان مردم مظلوم فلسطین و دشمنان رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

سمنان - ایرنا - فرماندار سمنان گفت: همراهی و تلاش کادر درمانی مدافعان سلامت بیمارستان شفا سمنان برای مقابله با کرونا یک مجاهدت ماندگار است.

بوشهر - ایرنا - مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همکاری آموزش و پرورش با شجره طیبه صالحین و تقویت، باروری و بالا بردن توانمندی معلمان برای همکاری در کلاس‌های شجره طیبه صالحین ضروری است.

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: برخی اداره‌های شهرستان برای کار روابط عمومی در مجموعه خود اهمیتی قائل نیستند، این وضعیت به اطلاع‌رسانی و تبیین عملکرد نظام برای مردم و انعکاس آن در رسانه‌های گروهی ضربه می‌زند.

ایلام - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با بیان اینکه روابط عمومی حوزه پر هزینه ای است، گفت: مدیران باید بر اساس آیین نامه نحوه فعالیت و اختیارات روابط عمومی دو در هزار اعتبار دستگاه ها را به این حوزه اختصاص دهند.

اروپا: بلگراد - ایرنا - دیپلمات سابق صربستان باتاکید براینکه ترامپ بهتر است به مسایل داخلی کشورش بپردازد و ازدخالت درامور داخلی کشورها دست بردارد، گفت: اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی و ارائه پیشنهاد از سوی این کشورها تنها راه حل برای مساله فلسطین است.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امروزه روابط عمومی در سازمان‌ها و دستگاه‌ها جدا از نقش و وظایف ثابتی که در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارد می‌بایست اعتماد سازی را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.