دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - شهردار زرینه از توابع شهرستان دیواندره گفت: 10 هزار متر مربع فضای سبز جدید در این شهر ایجاد شده تا سرانه ان به تناسب جمعیت به پنج مترمربع برسد.

مشهد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به لزوم رعایت مسائل بهداشتی و عدم برگزاری نماز عید فطر در حرم منور رضوی، این فریضه عبادی در فضای باز و حیاط مساجد این استان و 25 نقطه مشهد که مجوز برپایی مراسم شب‌های قدر دریافت کرده‌اند، برگزار خواهد شد.

قزوین - ایرنا - فرماندار البرز اصلاح برخی رویه‌های نادرست و حذف شیوه‌های ناصحیح در دستگاه‌های اجرایی را الزامی و انجام آن را باعث احیا و بهره‌وری آنها دانست.

اهواز - ایرنا - فرماندار ایذه با اشاره به تعطیلی های عید فطر گفت: با توجه به شیوع کرونا محدودیت‌هایی به وجود آورده ایم به همین دلیل مهیای پذیرایی از میهمانان نیستیم.

بوشهر - ایرنا - انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه استان بوشهر بر آزادسازی قدس شریف و حضور همه جانبه رسانه‌های انقلابی و فعالان اجتماعی این استان در پویش‌های مختلف روز جهانی قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

مراغه - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی است.

ایرنا - همدان - تپه باستانی هگمتانه در آستانه فصل جدید کاوش ها

ایرنا - همدان - حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی امام جمعه همدان از تپه باستانی هگمتانه بازدید کرد.

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس نماد مقابله مستضعفان با مستکبران جهان است و امسال مردم آگاهانه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این پیام را مخابره خواهند کرد.

بجنورد - ایرنا - پیکر پاک شهید محمدابراهیم کاظمی، از شهیدان حادثه ناوچه کنارک، روز پنجشنبه در زادگاهش شهر درق، از توابع شهرستان گرمه تشییع و خاکسپاری شد.

یاسوج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: برخی بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها مانع استفاده بهینه و کامل از ظرفیت های چشمگیر این استان است.

دهلی‌نو - ایرنا - طوفان بزرگ «امفان» که از روز گذشته بخش‌های شرقی هند و بنگلادش را در نوردیده است، باعث خسارات فراوان و همچنین کشته شدن بیش از 84 نفر در 2 کشور شد.

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در طرح معامله قرن از کوچکترین انصاف خبری نیست، گفت: موضع جمهوری اسلامی موضع مترقی و پیشرو در جهان اسلام بوده و مسئله قدس را مسئله اسلام می‌داند و به فراموشی سپردن مسئله قدس را خیانت می‌داند.

بوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ماموران پلیس شهرستان گناوه این استان در یک عملیات ضمن آزادسازی گروگان، سه نفر از اعضای باندی که مردی 27 ساله را ربوده بودند، دستگیر کردند.

مسکو - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه اعلام کرد: جریان مقاومت توانست در طول دو دهه اخیر از توسعه طلبی رژیم صهیونیستی در منطقه جلوگیری کند.

اهواز - ایرنا - رییس پلیس راه ایذه گفت: جاده دهدز به چهارمحال و بختیاری تا اطلاع بعدی به روی خودروهای سبک بسته است.