دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شاهرود با بیان اینکه در سال گذشته تعداد 1026 تن درمراکز اقامتی میان مدت این شهرستان پذیرش شدند، افزود: درهفت مرکز اقامت این شهرستان تعداد 875 تن مرد و 151 تن زن اقامت داشتند.

تهران - ایرنا - سران باشگاه اینترمیلان، «سرخیو آگوئرو» و «ادینسون کاوانی» را زیر نظر دارند تا یکی از این مهاجمان را به خدمت بگیرند.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی با نخست وزیر آذربایجان ضمن قدردانی از دولت این کشور برای صدور مجوز بازگشت اتباع ایرانی با وجود محدودیت تردد تاکید کرد: مقابله با کرونا همکاری همه کشورها و سازمان‌های بین المللی را می‌طلبد.

پکن - ایرنا - درحالی که تنش ها زوایای مختلفی از مناسبات پکن و واشنگتن را دربرگرفته است آمریکا به دنبال فروش محموله بزرگی از موشک های "تورپدو" به تایوان است.

یزد - ایرنا - ساخت مرحله سوم خوابگاه دانشجویان دانشگاه اردکان امروز (پنجشنبه) با پیش بینی 48 اتاق و ظرفیت 200 نفر در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع با حضور تعدادی از مسوولان محلی آغاز شد.

تهران - ایرنا - سرپرست جدید سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام 5 تیم عملیاتی با بالگرد برای نجات سه نفر از ارتفاعات لواسان خبر داد.

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آزادی قدس و فلسطین از اشغالگران مسئله‌ای است که به حیات مسلمانان و اسلام مربوط است.

تبریز - ایرنا - پیکر مطهر شهید عادل قاسم‌زاده از شهدای حادثه شناور کنارک ظهر امروز وارد تبریز شد.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری در حساب توییتری خود با گرامیداشت روز قدس نوشت: قدس همچنان قلب خونین جهان آزاده و مظلوم است.

دزفول - ایرنا - پرستاران دزفول این روزها همچون دوران دفاع مقدس با عزمی راسخ به عنوان سربازان جبهه سلامت در برابر کرونا این دشمن نامرئی ایستاده‌اند.

تهران - ایرنا - قیمت نفت در سایه کاهش تولید کشورهای عضو اوپک پلاس و امید به افزایش تقاضا با رفع قرنطینه در جهان، رکورد دوماه را شکست و در کانال 30 دلاری تثبیت شد.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری از ثبت یک وقف جدید در شهرستان فارسان خبر داد.

اهواز - ایرنا - اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان وضعیت هوای شادگان، ماهشهر و سوسنگرد در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح روز پنجشنبه را ناسالم اعلام شد.

تهران - ایرنا - مهلت سه ماهه تعویق پرداخت قبض‌های آب و برق برای مشترکانی که در اثر بیماری کرونا دارای مشکل شدند اکنون به پایان رسیده و حالا مردم باید برای پرداخت این قبض ها اقدام کنند تا خدمات پایدار آب و برق مانند گذشته تداوم داشته باشد.

تهران - ایرنا - استاد حوزه علمیه قم با بیان شاخص‌های رزمندگان جبهه مقاومت در قرآن گفت: کسانی که این ویژگی ها را داشته باشند، می‌توانند پیروزی‌های چشمیگری را به جامعه ایمانی تقدیم کنند.

کابل - ایرنا - شورای فرهنگی حامیان قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین نمایشگاه عکس برگزار کردند که در آن حملات، شهادت، اسارت و ظلم رژیم اسرائیل بر مردم فلسطین را در کابل به نمایش گذاشت.