دوشنبه 23 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در 2 ماهه فروردین و اردیبهشت امسال 10 هزار بازرسی از اصناف این استان انجام گرفت.

قم - ایرنا - رییس امور اقتصادی و دارایی قم گفت: 50 درصد جمعیت این استان جزو مشمولان قطعی سهام عدالت می‌باشند.

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مسیر ارتباطی درام - نوکیان واقع در شهرستان طارم که به علت ریزش سنگ از 3 روز گذشته بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

ساری - ایرنا - پارک بانوان ساری در حالی دیروز چهارشنبه و در آخرین روز ماه اردیبهشت به بهره‌برداری رسید که به استناد اظهار نظر متفاوت شهردار جدید این شهر در مراسم افتتاح، پیش از این که مامنی برای تفریح سالم بانوان باشد در همان مراسم افتتاح به صورت تلویحی و شفاهی تغییر کاربری داد و به پارکی برای خانواده‌ها تبدیل شده است.

کرج - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت: دفاع از مردم فلسطین حقیقتی انکار نشدنی است و کشورهای غربی و اروپایی با وجود امپریالیزم رسانه ای استکبار این آتش شعله ور شده را نمی توانند خاموش کنند.

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از پیدا شدن جسد کودک پنج ساله غرق شده در رودخانه زاینده رود پس از 2 هفته تلاش غواصان این جمعیت خبر داد.

تبریز - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قبول مسوولیت در شرایط کنونی، مصداق خدمت مجاهدانه به مردم است، افزود: وحدت و همبستگی تنها راه عبور از مشکلات است و مسوولان باید با ارتباط مستمر با مردم برای تقویت اعتماد اجتماعی تلاش کنند.

نیویورک - ایرنا - استاد تاریخ دانشگاه ایالتی کالیفرنیا گفت روز قدس پیامی نمادین و مهم علیه اشغال و آپارتاید رژیم صهیونیستی است که بطور همه جانبه از سوی آمریکا پشتیبانی می‌شود.

دزفول - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول با تاکید بر لزوم ادامه مرمت پل قدیم، ضوابط این مرمت را تشریح کرد.

اردبیل - ایرنا - گام چهارم از مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه، همدلی و مواسات در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

رشت - ایرنا - فرماندار املش از اختصاص 8میلیارد تومان برای احداث پل کشاورز رانکوه این شهرستان اختصاص یافت.

تهران - ایرنا - با تصمیم جدید فدراسیون جهانی برای رقابت های کسب سهمیه المپیک، شانس به «ذبیخ‌الله پورشیب» کاپیتان تیم ایران برای رسیدن به المپیک رو کرد.

بجنورد - ایرنا - مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: شیوع ویروس کرونا خرید اینترنتی در این استان را 44.8 درصد افزایش داد و به میزان 11 هزار و 873 فقره در فروردین و اردیبهشت رسید.

خرم‌آباد - ایرنا - آتش زدن علف‌های هرز خشک شده در زمین‌های بلااستفاده مناطق مسکونی این روزها موجب نگرانی و در پاره ای موارد ایجاد خسارت به مردم می‌شود.

تهران - ایرنا - معدنی‌ها مانند سایر گروه‌های بورسی، معاملات هفته جاری بورس را با اصلاح قیمت سپری کردند و در این میان 10.5 درصد از ارزش سهام معدنی‌ها در بازار سرمایه کم شد.

اصفهان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: اجرای طرح‌ها و روش‌های نوین آبیاری به‌عنوان نیازی اساسی در منطقه خشک و نیمه‌خشک مرکز کشور، از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی اصفهان است.