سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همانطور که قبلا اعلام شده است این شورای با اصل تناسبی شدن انتخابات مخالفتی ندارد و آماده همکاری با مجلس محترم جهت تدوین راهکارهای اصلاحی و کارآمد است.

گنبدکاووس - ایرنا - برپایی بساط کباب از افطار تا سحر، شب‌نشینی در جمع‌های دوستانه و خانوادگی، ازدحام در تفرج‌گاه‌ها و بوستان‌ها و تردد بدون ماسک و دستکش در خیابان، گوشه‌ای از رفتار اجتماعی روزهای اخیر مردم گلستان است که مسوولان را نگران همه‌گیری دوباره کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری کرده است

اردبیل - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مشکل اصلی بخش معادن این استان خام‌فروشی سنگ معادن است که از آن جلوگیری می‌شود.

تهران - ایرنا - با گذشت سه ماه از شیوع کرونا دولت به وعده خود درباره پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران بیکار ناشی از این بیماری عمل کرد و بنا بر اعلام مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار، مقرری اسفندماه در چند روز آینده برای مشمولان واریز می‌شود.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش سوزی های احتمالی در مناطق حفاظت شده این استان 68 نفر نیرو در قالب 15 تیم واکنش سریع در حالت آماده باش کامل هستند.

جیرفت - ایرنا - رییس مرکز بهداشت جیرفت از کشف 2 تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

کرج - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش شهرستان نظرآباد گفت: اقلام وت جهیزات آموزشی تهیه شده ازسوی سازمان امورپناهندگی کشور نروژ (NRC) در هفت مدرسه این شهرستان توزیع شد.

تهران - ایرنا - " عباس خامه یار " رایزن فرهنگی ایران در لبنان روز چهارشنبه روز جهانی قدس را نماد اقتدار و وحدت مسلمانان و آزادگان جهان در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی و نمایش انزوای آمریکا در حمایت از صهیونیستها عنوان کرد.

تهران - ایرنا - علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پایان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

بندرعباس - ایرنا - عملیات اجرایی تعمیرات اساسی شبکه برق‌رسانی به مکنده‌های غلات و شهرک شهید رجایی با هدف افزایش راندمان تجهیزات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی پایانه غلات بندر شهید رجایی آغاز شد.

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا در زمان تمرینات تیم فوتبال باید بطور کامل رعایت شود.

سنندج - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شرایط ناشی از بحران بیماری همه‌گیر کرونا، موجب توقف اعمال جراحی پیوند عضو در کشور شده و همین مساله، اهدای عضو در کردستان را هم متوقف کرده است.

تهران - ایرنا - معاون گمرک ایران از اعلام ضوابط اصلی معافیت از پرداخت حقوق ورودی ماشین آلات خط تولید و ارائه تسهیلات بیشتر در سال «جهش تولید» به تولیدکنندگان خبر داد.

تهران - ایرنا - معاون قوانین مجلس دهم با اشاره به تصویب هفت طرح تنقیح قوانین در روزهای پایانی دوره دهم مجلس، گفت: در این هفت طرح مجموعا 4527 عنوان قانونی و 19417 فقره حکم قانونی گردآوری شده که از این تعداد 6591 فقره احکام قانونی نامعتبر اعلام شده است.

تهران - ایرنا - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: طرح بهسازی 500 کیلومتر طول از معابر پیاده‌روی شهر تهران وارد مرحله اجرایی شده است.

کرمانشاه - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جمعیت هلال احمر استان اقلام بهداشتی و محافظتی موردنیاز بیماران خاص و صعب‌العلاج تامین شد.