سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل سازمان ملل متحد درباره گرسنگی میلیون‌ها نفر در قاره آفریقا در نتیجه شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سه کیلومتر از تونل انتقال آب زاب به دریاچه اورمیه باقی مانده است، گفت: این مقدار نیز به طور قطع امسال به اتمام می‌رسد.

مراغه - ایرنا - شهردار مراغه از ساماندهی و بهسازی پارک قیزیل ارسلان این شهر خبر داد و گفت: برای اجرای این عملیات که 50درصد پیشرفت فیزیکی دارد 1.5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از انجام معاینات متقاضیان حج تمتع امسال در 560 کاروان خبر داد.

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: 25 درصد از میکرو توربین‌های کشور در این استان است و استان مرکزی یکی از مناطق مهم در استقرار این تجهیزات برق محسوب می‌شود.

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن فیلمی که در فضای مجازی منتشر شد که من فوتبال بازی می‌کنم مربوط به گذشته بود.

تهران - ایرنا - قهرمان اسنوکر ایران گفت: در دوره مدیریت قبلی اتفاقاتی رخ داد که در نهایت به محرومیت سه ماه من ختم شد. این محرومیت در حالی بود که من تنها برای گرفتن حقم اعتراض کردم.

تهران - ایرنا - دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر برترین‌های خود را به صورت مجازی معرفی کرد.

تهران - ایرنا - مدیرکل سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان ازدواج در کشور از سال 89 تاکنون 40 درصد کم شده است و این زنگ خطری است که آینده کشور را در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و حتی امنیتی در آینده به مخاطره می اندازد.

کرج - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و بوجود آمدن مشکلاتی برای شرکت های فناور بسته ای حمایتی برای بهبود بخشیدن به شرایط این شرکت ها پیش بینی شده است.

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی و ترویج فرهنگ دفاع از مظلوم در برابر ظالمان است.

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه دامپزشکی بوکان گفت: طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک شامل بره و بزغاله در این شهرستان علیه بیماری تب مالت «بروسلوز» آغاز شد.

مسکو - ایرنا - وزیر امور خارجه روسیه هشدار داد: در صورتی که غرب از احداث خط لوله گاز جریان شمالی 2 ممانعت کند، این مساله منجر به افزایش بهای گاز برای مصرف کنندگان اروپایی خواهد شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: بیش از 15 هزار مشترک بزرگ برق پایتخت، با امضای تفاهم نامه همکاری، آمادگی خود را برای مشارکت در مدیریت بار و کاهش مصرف برق در ساعات پیک اعلام کردند.

تهران - ایرنا - دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه قرارداد من با تیم بلژیکی 3 ساله است دلیل نمی‌شود که در تمام این مدت در این تیم بمانم و می‌خواهم بعد از 6 ماه از آنتورپ بروم.

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری مصوبه احتساب رایگان برق مصرفی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را برای اجرا به وزارتخانه‌های نیرو و امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.