سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ فرماندار خلخال گفت: در راستای توزیع عادلانه بسته‌های حمایتی غذایی و بهداشتی بیش از 10 هزار خانوار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان از این بسته‌ها بهره‌مند شدند.

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دورود گفت: به منظور مقابله با شیوع کرونا مناطق تفریحی و گردشگری این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تربت‌حیدریه - ایرنا - بخشدار و رییس انجمن میراث فرهنگی بخش کدکن تربت‌حیدریه گفت: با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی کدکن، ایجاد موزه تاریخ و باستان شناسی در این بخش ضرورت دارد.

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان مبلغ زکات فطره و کفاره روزه را اعلام کرد.

تهران - ایرنا - مدیرکل امور فراورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: پروتکل الزامات پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا به همه واحدهای صنعتی خوراکی و آشامیدنی ابلاغ و نظارت بر رعایت آن با جدیت پیگیری می‌شود.

نوشهر - ایرنا - پویش اجتماعی " همشهری بخند " با هدف کم کردن بار روانی کرونا در تنکابن برگزار شد. شرکت کنندگان در این پویش به شهروندان گل هدیه کردند.

تهران - ایرنا - آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا برای بازرسان دولت آن کشور که بر تلاش‌های جنگ در افغانستان نظارت داشتند، در گزارشی اعتراف کرد که برخلاف سخنان وزیر خارجه آن کشور که ایران را تهدیدی برای ثبات منطقه و افغانستان توصیف کرده بود، ایران به هیچ وجه به‌دنبال بی‌ثبات‌سازی افغانستان نیست.

تهران - ایرنا - رئیس اداره امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در سال 99 واگذاری اداره موقوفات به امناء سرعت می‌گیرد، گفت: تاکنون برای 132 موقوفه امین تعیین و منصوب شده که با تداوم و توسعه این واگذاری در سال 99 نقش نظارتی این سازمان بر موقوفات ورقبات کشور گسترش خواهد یافت.

یزد - ایرنا - فرماندار ابرکوه با اشاره به اینکه یکی از مهمترین طرح های ملی یزد، ادامه تکمیل راه آهن استان به شهرستان اقلید فارس است، گفت: با بهره برداری از آن سالانه سه میلیون مسافر در این مسیر جا به جا می‌شوند.

اصفهان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای بازگشایی مجدد قطار شهری اصفهان همچنان در انتظار تصمیمات و دستور ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

زاهدان - ایرنا - سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: سه طرح بزرگ آبی فردا (پنجشنبه) با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و به صورت ویدیو کنفرانس در ارتباط زنده با رییس جمهوری و وزیر نیرو در شمال این استان افتتاح می‌شود.

زاهدان - ایرنا - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: تشدید ویروس کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب افزایش مبتلایان به این ویروس در این شهرستان شده است.

خانه سینما دارای 32 صنف است که تنها 10 صنف آن سایت و اطلاعات منتشر شده دارند. این امر در دنیای دیجیتال و دورانی که بیش از هر زمانی بر شفاف‌سازی اطلاعات و به روز بودن اطلاع‌رسانی تاکید می‌شود، آن هم در مورد صنعت پرمخاطبی چون سینما سئوالات زیادی را مطرح کرده است.

تهران - ایرنا - نشست مجازی وزرای امور خارجه ترکیه، آلمان، فرانسه و انگلستان پیرامون تحولات اخیر در سوریه, لیبی و عراق برگزار شد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ادامه لیگ برتر با تیم‌هایی بازی داریم که برای بقا در لیگ می‌جنگند و این کار ما را سخت می‌کند. دوست ندارم بازیکنانم از الان خود را قهرمان لیگ بدانند.

کابل - ایرنا - سرپرست اداره امنیت ملی افغانستان اعلام کرده است که گروه طالبان قصد دارد چند استان این کشور را بطور کامل تصرف و رهبران این گروه را به داخل کشور منتقل کند.