سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی‌های تازه محققان نشان می‌دهد نتیجه مثبت آزمایش کرونای بهبودیافتگان از کووید -19 دال بر ادامه حضور بیماری آنها نبوده و درواقع مثبت بودن این آزمایش حاصل وجود بقایای مرده ویروس است که دیگر عامل انتقال بیماری بشمار نمی رود.

سمنان - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان گفت: مردم این شهرستان، 19 میلیارد و 241 میلیون ریال انواع زکات مستحبی، واجب و فطریه در سال گذشته پرداخت کردند.

آستارا - ایرنا - امدادگران هلال‌احمر آستارا مصدومان یک سانحه رانندگی را به بیمارستان منتقل و ماموران منابع‌طبیعی این شهرستان، 2 هزار و 150 متر مربع اراضی ملی را از دست متصرفان آزاد کردند.

رییس جمهوری روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: به زودی مردم شاهد انتشار اوراق خزانه خواهند بود و در بازار سرمایه مردم مشاهده خواهند کرد که این اوراق، اوراق بدون ریسکی برای مردم خواهد بود و تحرکی هم در بازار به وجود خواهد آورد. امروز به رئیس بانک مرکزی تاکید کردم باید شرایط ارزی به شرایط تعادل برگردد.

اسلام‌آباد - ایرنا - یک نماینده پارلمان ایالتی متعلق به حزب "تحریک انصاف" به عنوان حزب حاکم پاکستان روز چهارشنبه بر اثر ابتلا به ویروس کووید -19 جان خود را از دست داد.

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: 70 درصد تولیدات دارویی این استان علاوه بر تامین نیاز کشور صادر می شود.

تهران - ایرنا - عضو شورای عالی بورس گفت: یکی از موارد مهم و موضوعات اساسی این روزهای شورای عالی بورس، آزادسازی سهام عدالت است که در جلسه دیروز نیز در خصوص ابعاد کاغذی دستورالعمل آزادسازی سهام عدالت تصمیم‌گیری شد.

زاهدان - ایرنا - رییس گروه حفاظت و مرمت آثار تاریخی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: فصل جدید عملیات مرمت گاراژ ملک زاهدان با اعتباری افزون‌بر 200 میلیارد ریال آغاز شد.

گچساران - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال 80 کیلومتر آتش بر در مناطق هشتگانه این استان برای جلوگیری از آتش سوزی مراتع و جنگل ها ایجاد می شود.

تهران - ایرنا - ششمین جلسه تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور در حالی در محل فدراسیون برگزار شد که «غلامرضا محمدی» سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که انتقاداتی را به چرخه انتخابی تیم ملی داشت و حتی از سوی «علیرضا دبیر» تهدید به کنارگذاشتن از سرمربیگری شده بود نیز حضور داشت.

شیراز - ایرنا - دولت در دوران کرونا از 15 هزار خانواده شهید و بیش از 40 هزار جانباز استان فارس غافل نشد و ضمن پایش سلامت افراد به توزیع اقلام بهداشتی و کمک‌های معیشتی بین آنان اقدام کرد.

اردبیل _ ایرنا _ رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در این استان از اول خرداد ماه سال جاری اجرایی می‌شود.

شهرکرد - ایرنا - فرماندار بروجن گفت: سه زندانی جرایم غیرعمد زندان بروجن با کمک خیران و مددکاران اجتماعی آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

ایلام - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام گفت: بازارچه دائمی صنایع‌دستی این استان که بدلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود پس از 2 ماه بازگشایی شد.

شهرکرد - ایرنا - ریس بنیاد ایرانشناسی شعبه چهارمحال و بختیاری گفت: از آنجایی که درباره تاریخ، زبان، تمدن و فرهنگ، هنر، معماری، صنعت و شیوه زندگی فردی و اجتماعی و چگونگی تفکر، اخلاق، آداب و رسوم و آیین‌های ایران تحقیقاتی توسط دانشمندان و پژوهشگران انجام شده است، بنیاد ایرانشناسی برای شناساندن این جلوه‌ها بوجود آمد و فرصتی برای آشنایی با این تاریخ را فراهم کرده است.

تهران - ایرنا - خط تولید ماسک سه لایه پرستاری و شیلد ماسک امروز (چهارشنبه) با حضور رییس جمعیت هلال احمر در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر به صورت رسمی افتتاح شد.