یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان با تاکید بر لزوم دور نگه داشتن کودکان از افراد مبتلا به کرونا گفت: باید به کودکان دور از هر گونه استرس و اضطراب، رعایت بهداشت فردی و دور ماندن از مبتلایان به ویروس کرونا را آموزش داد و امور زندگی جاری آن‌ها را مختل نکرد.

تهران - ایرنا - جامعه پزشکی به حکم شرافت و اخلاق و با وجود همه کمبودها و مخاطرات، جسورانه در حال انجام وظیفه و مراقبت از ما است. نیاز به قدردانی خاصی نیست همین که این‌روزها را به خاطر بسپاریم و مهربان‌تر باشیم کافی‌است.

بجنورد - ایرنا - فرماندار مانه و سملقان گفت: تاکنون، 97 درصد از جمعیت 110 هزار نفری این شهرستان خراسان شمالی در سامانه غربالگری کرونا ثبت‌نام کرده‌اند.

تهران - ایرنا - تحقیق و تفحص از عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها و پیگیری چرایی و چگونگی حوادث و تخلفات بخشی از رسالت مجلس شورای اسلامی است، اما تراکم کمی و نبود ضمانت اجرایی از چالش‌های این بعد نظارتی نهاد قانونگذاری کشور است.

لندن - ایرنا - بزرگترین بیمارستان صحرایی تخصصی کرونا با ظرفیت چهار هزار تخت روز جمعه (15 فروردین) برای رسیدگی و درمان بیماران مبتلا به کووید - 19 در شرق لندن گشایش یافت.

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بر تامین اقلام بهداشتی از جمله ماسک و دستکش برای پاکبانان از سوی شهرداری‌ها تاکید کرد.

ایرنا - تصویر نمایی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا (ویروس کوید 19) را در شهرهای بجنورد و سنندج نشان می دهد. عکس از وحید خادمی و سید مصلح پیرخضرانیان

پکن - ایرنا - به دنبال افزایش آمار مبتلایان به کرونا در میان مسافران ورودی به چین و اعمال تدابیر قرنطینه 15 روزه توسط دولت، چین به دیپلمات های خارجی توصیه کرد فعلا به این کشور برنگردند.

ایرنا - سنندج - بوستان‌ها و وسایل بازی موجود در پارک‌های سنندج در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.(عکاس سید مصلح پیرخضرانیان)

تهران - ایرنا - «کریستیانو رونالدو» با کسب درآمد یک میلیارد دلاری در دوران حرفه‌ای خود، به نخستین فوتبالیست و سومین ورزشکار میلیاردر جهان بدل شد.

قزوین - ایرنا - تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی استان قزوین طی ایام نوروز 99 نسبت به مدت مشابه سال قبل 68 درصد کاهش یافت.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رییس جمهوری اعلام کرد که نامه وزارت صمت مبنی بر بازگشایی کلیه مشاغل با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.

اراک - ایرنا - مسئول گروه جهادی شهید فراهانی اراک گفت: 10 هزار عدد ماسک از سوی جهادگران بسیج مداحان این استان تولید و در نقاط مختلف استان توزیع شد.

دهلی نو - ایرنا - یک پدر و مادر هندی، فرزندان دو قلوی خود را که در طول قرنطینه ناشی از گسترش ویروس کرونا به دنیا آمده اند. کووید و کرونا نامگذاری کردند.

همدان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا 25 هزار سبد غذایی و بهداشتی در بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

جیرفت - ایرنا - چندین خانوار قلعه‌گنجی که در روستایی به نام اردوگاه سکونت داشتند یک ماه قبل برای فرار از کرونا به روستای خالی از سکنه مردوار مهاجرت کردند اما در محاصره سیل بهاری قرار گرفتند.