یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه مرغداران نگران مازاد تولید نباشند، از ذخیره سازی حدود 50 تن مرغ مازاد تولید به صورت روزانه در استان خبر داد.

اردبیل - ایرنا - مدیر امور منابع آب مغان از آغاز کشت بهاره در شبکه آبیاری و زهکشی مغان خبر داد.

تهران - ایرنا - «یحیی السنوار» رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین «حماس» رژیم صهیونیستی را از به خطر انداختن جان فلسطینیان در اثر ابتلا به ویروس کرونا برحذر داشت.

تهران - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار تهران با بیان اینکه تاکنون برخی شهروندان همکاری خوبی در خصوص تعطیلی و کنترل اصناف داشته اند، گفت: فعالیت اصناف روزانه کنترل می‌شود.

بوشهر - ایرنا - امام جمعه بندر دیر استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از تلاش ایثارگرانه پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت و همکاری مردم در پیشگیری از کرونا قدردانی می‌کنم.

رشت - ایرنا - مدیرعامل مجمع خیرین گیلان گفت: افزون بر 10 هزار شیلد محافظ بیمارستانی به صورت رایگان توسط خیرین نیکوکار در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان توزیع شده است.

بغداد - ایرنا - «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر امروز در رشته توییت های خود با موضوع ویروس کرونا از عراقی ها خواست برای ایمن ماندن در برابر این بیماری کشنده، به عبادت فردی روی آورند.

کرمانشاه - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی سرپل‌ذهاب از کشف و توقیف یک دستگاه خودروی حمل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی قرنطینه‌ای در این شهرستان خبر داد.

تهران - ایرنا - برخی سیاستمداران فرانسوی، آمریکا را متهم می کنند که ماسک‌های چینی خریداری‌شده از سوی فرانسه، را بازخرید کرده و به ایالات متحده انتقال داده اند.

اسلام آباد - ایرنا - چند روز پس از بسته مالی بانک توسعه آسیا برای پاکستان جهت مدیریت شیوع کرونا در این کشور، بانک جهانی نیز روز جمعه از نهایی شدن برنامه کمک 200 میلیون دلاری به اسلام آباد خبر داد.

بوشهر - ایرنا - مدیر انتقال خون استان بوشهر گفت: مردم نوع دوست این استان در شرایط سخت شیوع کرونا نیز بیماران نیازمندان به فرآورده‌های خونی را تنها نگذاشتند و با اهدای خون مشکل کمبود در این بخش را برطرف کردند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تجویز، تولید و توزیع داروی فاوپیراویر برای مبتلایان به کرونا فقط در صورت تایید کمیته درمان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو مبنی بر اثربخشی آن اتفاق می‌افتد و در غیر این صورت، تولید و واردات آن امکان پذیر نیست.

گرگان - ایرنا - مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان با اعلام حمایت از مهاجران آسیب‌پذیر استان در بحران کرونا گفت: برای پیشگیری و مهار بیماری در کنار جامعه پناهندگان هستیم.

کرمانشاه - ایرنا - سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره اماکن نیروی انتظامی کرمانشاه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کردند که فعالیت صنوف غیرضروری و غیرمرتبط با نیازهای اساسی مردم تا 20 فروردین ماه در این استان ممنوع است.

ایلام - ایرنا - رزمایش مقابله ارتش منطقه غرب کشور با ویروس کرونا امروز جمعه با شعار لبیک یا خامنه ای در سطح شهر ایوان آغاز شد.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر به هیچ وجه بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد.