شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سران باشگاه بارسلونا تلاش خود را برای جذب «نیکو بارلا» هافبک جوان و آینده‌دار اینتر آغاز کرده‌اند.

کرمان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به اینکه اهالی شرق این استان نیمی از سال گرفتار گرد و غبار و توفان شن هستند گفت: گرد و غبار نفس اهالی شرق کرمان را به شماره انداخته است.

تهران - ایرنا - فرانسه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 588 نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها جان خود را از دست داده اند که بالاترین آمار جان‌باختگان از هنگام شیوع این ویروس در کشور است.

تهران - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه خرید و ارسال محصولات مشاغل خرد، کوچک و خانگی راه اندازی شد.

اهواز - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به اینکه در سال گذشته 176 هزار مورد بازرسی از بازار این استان انجام شده‌است گفت: در این مدت 10هزار و 901 مورد پرونده تخلف به ارزش 20 هزار میلیارد ریال برای اصناف متخلف خوزستان تشکیل شد.

خرم‌آباد - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب الیگودرز گفت: ورود عشایر به مراتع و منابع طبیعی شهرستان ممنوع شده و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

مسکو - ایرنا - رسانه‌های دولتی روسیه با استناد به یک منبع آگاه اعلام کردند: از بامداد روز شنبه و در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا، روس‌هایی که در خارج از کشور بسر می برند نمی توانند با هواپیما به میهن خود بازگردند چرا که تمامی پروازهای مسافری متوقف می‌شود.

مسکو - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در واکنش به وتوی قطعنامه پیشنهادی روسیه از سوی آمریکا و برخی متحدان این کشور برای لغو تحریم‌های کشورهای درگیر با بیماری کرونا اعلام کرد: کاهش توانمندی کشورهای تحت تحریم‌های یکجانبه منجر به وقوع فاجعه انسانی در جهان خواهد شد.

تهران - ایرنا - کارگروه اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا جمعه شب با صدور اطلاعیه ای تأکید کرد: تمامی واحدهای توزیعی و خدماتی که مشمول ممنوعیت و محدودیت تردد و تجمع بوده و رسته‌های آنها قبلا در اطلاعیه‌های کمیته اجتماعی ستاد ملی کرونا اعلام شده، تا اطلاع بعدی تعطیل خواهند بود.

تهران - ایرنا - بنا بر کسب اطلاع خبرنگار ایرنا شایعه به کما رفتن علی لاریجانی تکذیب می‌شود و وی هم اکنون در قرنطینه خانگی بسر می برد.

تهران - ایرنا - مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از به تعویق افتادن زمان ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به دلیل صیانت از حقوق آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان و حصول اطمینان از اختصاصی و امن بودن بستر ارتباطی این شبکه خبر داد.

مسکو - ایرنا - رئیس بانک مرکزی روسیه پیش بینی کرده است که تعطیلی یک ماهه این کشور توسط ولادیمیر پوتین برای مقابله با گسترش کرونا در پهناورترین کشور جهان، دو درصد تولید ناخالص ملی روسیه را به خود اختصاص دهد.

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: باند قاچاق مواد مخدر در این استان با دستگیری پنج متهم، متلاشی شد.

سنندج - ایرنا - کودک چهار ساله اهل شهرستان بانه عصر جمعه در استخر کشاورزی و باغی در روستای صالح آباد از توابع بخش نمشیر افتاد و غرق شد.

تهران - ایرنا - «علی معمری» استاندار سابق تعز یمن روز جمعه فاش کرد که امارات متحده عربی در حال تغییر ترکیب جمعیتی سواحل این استان است.

یزد - ایرنا _ بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت نفت کوره در جاده کمربندی شهر یزد 2 نفر زخمی و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.