شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمشید گرگین بازیگر سینما عقیده دارد: کتاب بهترین دوست، سرگرم‌کننده و اطلاع‌دهنده است؛ خواندن آن را در روزهای قرنطینه بسیار توصیه می‌کنم.

پکن - ایرنا - «روی ونگ» هنرمند و نقاش چینی که با هدف قدردانی از کادر درمانی و پزشکی سراسر جهان به ویژه کشورش که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند پیام‌هایی را با استفاده از تکنیک نور و رنگ در یکی از میدان‌های پکن پخش می‌کرد در یکی از پیام هایش به زبان فارسی نوشت: «ایران قوی باش».

تهران - ایرنا - روزنامه‌نگاران نشریات ایران به دلیل مسئولیت اجتماعی خود، تلاش کردند تا با اطلاع‌رسانی و آموزش صحیح، بموقع و ساده، به ارتقای سواد رسانه‌ای جهت حفظ سلامت، افزایش اعتماد، بردباری، مشارکت، همدلی و همکاری مردم برای مقابله با این بیماری کمک کنند. قطعا فقدان یا کافی نبودن آموزش و اطلاع‌رسانی یا دیرهنگام و اشتباه بودن آن به بی‌اعتمادی، مراجعه به منابع غیرمسئول و جعلی، ترس کاذب،...

قم - ایرنا - شناسایی 11 هزار نیازمند پیگیری فوری کرونا، غربالگری 7825 مادر باردار و تمدید تعطیلی مراکز آموزشی تا 20 فروردین، آرزوی سلامتی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) برای رییس مجلس شورای اسلامی و پیام قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از مدافعان سلامت؛ سرخط مهم‌ترین اخبار روز جمعه 15 فروردین‌ماه جاری استان قم درباره کرونا بود.

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال وبختیاری با اشاره به اهمیت حفظ و حراست گفت: گونه لاله واژگون در منطقه بنواستکی شهرستان کوهرنگ قرق می‌شود.

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: جمعی از شهروندان نیکوکار استان در قالب "پویش صیانت از سلامت مددجویان" با هدف تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی تاکنون افزون بر دو میلیارد ریال کمک اهدا کرده‌اند.

مشهد - ایرنا - پس از شیوع کرونا و منع اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در مکان‌های تجمعی، فعالیت هنرمندان خراسان رضوی در قالب پویش, آموزش و نمایش به فضای مجازی راه یافت و فصل جدیدی از این رویدادها آغاز شد.

ایلام - ایرنا - اخبار اصلی و مهم استان ایلام در بازه زمانی 9 تا 15 فروردین ماه باز هم همچون هفته های گذشته معطوف به ویروس کرونا بود.

زاهدان - ایرنا - مدیر کل غله سیستان و بلوچستان گفت: بارش‌های بهاری و سیلابی امسال و زمستان پارسال در استان باعث شده برداشت دانه‌های روغنی کلزا و گلرنگ در شهرستان بمپور واقع در جنوب سیستان و بلوچستان زودتر آغاز شود.

ارومیه - ایرنا - محدودیت تردد خودروها در پی شیوع بیماری کرونا با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در خیابان‌های مرکزی شهر ارومیه اعمال شده‌است. عکاس: طاها اصغرخانی

اصفهان - ایرنا - نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم گفت: اگر می‌خواهیم تولید رونق گرفته و اقتصادمان جهشی داشته باشد، تعامل و تبادلات بیشتر با همسایگان کشورمان را باید در دستور کار قرار دهیم.

اراک - ایرنا - سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: سه جایگاه عرضه سوخت در استان از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون به علت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی مهر و موم شدند.

خرم آباد - ایرنا - فرماندار شهرستان دورود گفت: در صورت رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و دستورالعملهای بهداشتی تا دو هفته آینده وضعیت این شهرستان پایدار می شود.

نیویورک - ایرنا - کارشناس ارشد اندیشکده آتلانتیک در واشنگتن گفت با توجه به شیوع کرونا، توقف آموزش نظامیان عراقی و مبارزه با داعش، تداوم حضور نیروهای آمریکایی در آن کشور توجیهی ندارد.

اصفهان - ایرنا - نوروز 99 که در فراز و فرود بحران کرونا با حال و هوایی متفاوت و غریبانه سپری شد سرانجام به پستوی خاطرات پیوست تا روزی همه عادت‌ها و دگرگونی‌های آن نسل به نسل برای آیندگان نقل شود.