یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - قدرت‌الله صالحی بازیگر پیشکسوت گلستانی پس از سپری کردن یک دوره بیماری سرطان روده در بیمارستان بازرگانان تهران دار فانی را وداع گفت.

سنندج - ایرنا - رییس منابع طبیعی و آبخیرداری بانه گفت: 123 فقره پرونده تخلف در زمینه تخریب و تخلف اراضی ملی و منابع طبیعی در مراجع قضایی ذیصلاح این شهرستان برای متصرفان و متخلفان تشکیل شده است.

بندرعباس - ایرنا - موجودی پرونده های معوق دادگستری هرمزگان در کمتر از 2 ماه به 11 هزار و 35 پرونده کاهش یافت که بیانگر تعیین تکلیف 40 درصد از پرونده ها در این حوزه است.

بجنورد - ایرنا - با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور، مناطق پر تردد شهر بجنورد که در روزهای عادی مملو از جمعیت و خودروهای عبوری بود تبدیل به مناطقی خلوت شده است و تردد در این مناطق به حداقل خود رسیده است. (عکاس: وحید خادمی)

بجنورد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اسفراین گفت: در ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، 31 واحد صنفی متخلف این شهرستان خراسان شمالی پلمب شد.

تهران - ایرنا - نایب رییس زنان فدراسیون کشتی، گفت: امسال هم برای آلیش و کلاسیک مربی خارجی می‌آوریم که اکنون 2 مربی یونانی و آذربایجانی برای کشتی زنان به ما معرفی شده‌اند.

تبریز - ایرنا - سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران را در ماه آوریل اعلام کرد و بر این اساس میرهاشم حسینی تکواندوکار میانه ای در رده هفتم قرار دارد.

سمنان - ایرنا - بوستان ولی‌عصر (عج) که مردم به آن پارک سنگی نیز می‌گویند در بلواری به همین نام در شهر سمنان واقع است و قسمتی از نظام تقسیم آب تاریخی این شهر از آن عبور می‌کند.

تهران - ایرنا - انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور با صدور اطلاعیه ای درخواست کرد: تعطیلات دو هفته‌ای تابستانی صنعت خودرو به پایان فروردین ماه منتقل شود.

آبادان - ایرنا - رییس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: شرایط لازم برای آموزش دانش‌آموزان آبادان از طریق فضای مجازی و شبکه اجتماعی شاد آموزش و پرورش از روز شنبه 16 فروردین فراهم شده است.

زنجان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خدابنده گفت: چهار نفر از دوستداران حیات وحش، 30 قطعه کبک صید شده را خریداری و در دامان طبیعت این شهرستان رهاسازی کردند.

پکن - ایرنا - «جونگ نانشان» پزشک معروف و رییس تیم کارشناسان چین در مساله مبارزه با کرونا اعلام کرد «ویروس کرونا در این کشور تا پایان ماه جاری میلادی (11 اردیبهشت 1399) کاملا کنترل خواهد شد اما شاید در بهار سال آینده یک کرونا جدید شیوع پیدا کند».

تهران - ایرنا - در سال 98 لژیونرهای فوتبال ایران سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند؛ برخی از آنها خوش درخشیدند و برخی دیگر نتوانستند کاری از پیش ببرند.

اسلام آباد - ایرنا - رئیس و نائب رئیس مجلس سنای پاکستان روز جمعه در پیام‌های جداگانه‌ای ضمن ابراز همبستگی با ملت ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی آرزوی سلامتی و بهبودی کردند.

گناباد - ایرنا - بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع آن به یکی از دغدغه‌های مهم مسوولان و آحاد جامعه تبدیل شده است که در این میان پزشکان و پرستاران به عنوان مدافعان سلامت نقش بی بدیل در مقابله با این ویروس دارند.

تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش با طراحی راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش (شاد) و فرایند ورود به این شبکه اجتماعی به صورت اینفوگرافی به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد که با چه شیوه‌هایی وارد این شبکه شوند.