چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - واگذاری استقلال و پرسپولیس به نهادهای اقتصادی می‌تواند این دو باشگاه را به سمت حرفه‌ای شدن پیش ببرد.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: خوشبختانه توانستیم به اولین هدف‌مان که رسیدن به جام جهانی بود دست پیدا کنیم. امیدوارم در ادامه مسیر نیز به همین روند ادامه دهیم.

تهران - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان، گفت: تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا بازی به بازی بهتر شد و حالا در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم.

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس به انتشار اخباری در خصوص احتمال جدایی چند بازیکن از تین تیم واکنش نشان داد و آنها را تکذیب کرد.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه 6 بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی 2024 ازبکستان را نیز کسب کند.

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سهامداران در جریان باشند که این تیم هواداران میلیونی دارد و تمام زندگی‌شان است و باید افرادی را انتخاب کنند که متخصص باشند که بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

تهران - ایرنا - کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد.

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان از تغییر محل برگزاری مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در شهر اهواز خبر داد.

شیراز - ایرنا - کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری در رشته کوهستان 6دوچرخه سوار را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور مالزی برگزار می‌شود انتخاب کرد که در بین آنها نام سه دوچرخه سوار از استان فارس وجود دارد تا این استان بیشترین سهمیه در تیم ملی داشته باشد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جایگاه پرسپولیس چه من باشم و چه نباشم باید بالا باشد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از چه محلی پرداخت کند و با این همه پرونده بدهی چه کار کند.

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

تهران - ایرنا - مدیرعامل استقلال 5 اردیبهشت ماه 1403 را تاریخ ماندگاری برای این باشگاه خواند و در واکنش به واگذاری سرخابی‌ها گفت: امیدوارم ترکیب این دو برند با دو نام مقدس از جمله استقلال و خلیج فارس، یک اتفاق بزرگ را در جهت توسعه، پیشرفت و شکوفایی باشگاه استقلال رقم بزند.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتسال تاجیکستان موفق شد با نتیجه 2 بر یک افغانستان را مغلوب کند و جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم ملی پس از هماهنگی صورت گرفته با کادر فنی از اردوی بعد به جمع آزادکاران ملحق خواهد شد.

تهران - ایرنا - با اعلام وزیر ورزش به صورت رسمی مالکان جدید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شدند.

تهران - ایرنا - لژیونر هندبال ایران بهترین بازیکن هفته بیست و نهم لیگ هندبال آلمان شناخته شد.