پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به اینکه حمایت‌هایی که طی 2 سال اخیر از سپاهان شد، کم نظیر بود و این امر به واسطه حمایت‌ها و علاقه مردم اصفهان انجام شد، ابراز کرد: این حمایت‌های بی‌دریغ تا امروز انجام شده و با قدرت ادامه خواهد داشت.

تهران - ایرنا - نوشاد عالمیان پس از درخشش خیره‌کننده در مسابقات گرند اسمش عربستان با صعودی 17 پله‌ای به رتبه 51 دنیا صعود کرد.

تهران - ایرنا - بانوان ملی‌پوش هاکی سالنی ایران با 18 گل ویتنام را در هم کوبیدند.

تبریز - ایرنا - بلیت فروشی بازی تیم های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان از مرحله یک چهارم مسابقات جام حذفی آغاز شد.

تهران - ایرنا - کاروان تیم ملی والیبال ایران پس از سفری 26 ساعته به شهر ریودوژانیرو در کشور برزیل رسید تا آماده حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها شود.

تهران - ایرنا - مسابقات کشتی آزاد جام تختی در حالی برگزار خواهد شد که شماری از ستارگان کشتی ایران در آن حضور دارند.

خرم‌آباد - ایرنا - چهار هفته به پایان ماراتن نفس‌گیر لیگ آزادگان باقی مانده و در حالی که خیبر خرم‌آباد گزینه نخست قهرمانی و صعود به لیگ برتر است حساسیت رقابت‌ها باعث تلاش برخی برای حاشیه سازی نماینده لرتباران شده است اما روحیه بالای این تیم ریشه‌دار عزم راسخی را برای ثبت در تاریخ نشان می‌دهد.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: این دهمین صعود هشت هزار متری افسانه حسامی‌فرد بود و برای اینکه بتواند به باشگاه هشت هزاری‌ها بپیوندد به فتح چهار قله هشت هزار متری دیگر نیاز دارد.

تهران - ایرنا - قوی‌ترین مرد ایران و دارنده مدال برنز بازی‌های قدرتی جهان گفت: جد پدری من اینقدر درشت اندام بود که القاب خاصی مثل «علی قُلی» به آن‌ها می‌دادند و این که من هم جثه بزرگی دارم میراث آن‌هاست. دخترم هم در آینده باید در رشته‌های قدرتی یکی از مدال‌آوران المپیک باشد.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون هاکی گفت: انتظار داریم که تیم ملی بانوان را روی سکوی قهرمانی آسیا ببنیم و سهمیه جام‌جهانی را نیز کسب کند و تیم ملی مردان نیز عنوان سومی جهان را بهبود ببخشد.

تهران - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره نقش فدراسیون ناشنوایان در بازی‌های آسیایی گفت: مسئولیت تمام مسابقات بزرگی که به صورت رویدادهای چند رشته‌ای برگزار می‌شود، به عهده استاندار و نقش اصلی فدراسیون نیز آماده‌سازی تیم‌ها است.

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: استقلال از تک موقعیت خود استفاده کرد و به برتری رسید. اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم در این بازی نیز امتیاز بگیریم.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال لیورپول در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس با تساوی 3 بر 3 مقابل استون ویلا متوقف شد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با نتیجه 2 بر صفر رئال سوسیداد را مغلوب کند.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در بیست‌وچهارمین روز اردیبهشت به خبر پیروزی استقلال برابر فولاد و بازگشت دوباره این تیم به صدر جدول لیگ برتر، بر ملاشدن دلیل پاسخ منفی فوق‌ستاره آرژانتینی به پیشنهاد تیم‌های عربستانی و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

اصفهان - ایرنا - تیم های اصفهانی هندبال سپاهان نوین و پرواز هوانیروز شامگاه دوشنبه در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در آخرین شهرآورد هندبال اصفهان به تساوی 23 بر 23 رسیدند.