پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نفرات برتر لیگ بین‌المللی اسکی اسنوبرد در شمشک مشخص شدند.

تهران - ایرنا - ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار حساس مقابل تراکتور تبریز اعلام شد.

تهران - ایرنا - آرمین پاکزاد در مسابقات مرحله اول تیراندازی کاپ آسیا در بغداد، با کسب امتیاز 707، موفق به شکست رکورد جوانان ایران در رشته کامپوند شد.

تهران - ایرنا - هاشم اسکندری برای سومین دوره متوالی به عنوان نایب رییس کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا (ACBS) ابقا شد.

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای بهترین گل جام ملت‌ها را اعلام که در بین آن‌ها گل مهاجم ایران نیز به چشم می‌خورد.

تهران - ایرنا - تازه‌ترین رنکینگ آزادکاران در سایت اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد. در این رنکینگ تنها نام یک ایرانی در جمع نفرات نخست اوزان 10گانه دیده می‌شود.

تهران - ایرنا - جدیدترین رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد که نامی از ملی‌پوشان ایران در صدر اوزان ده‌گانه دیده نمی‌شود.

تهران - ایرنا - سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ دیدار برگشت استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر را اعلام کرد.

تهران - ایرنا - باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که در انتهای فصل به همکاری با توماس توخل پایان خواهد داد.

تهران - ایرنا - ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام یاشاردوغو ترکیه و دانکلوف بلغارستان مشخص شد.

تهران - ایرنا - با وجود اینکه پنجره پرسپولیس باز شده اما این تیم نمی‌تواند از 2 خرید خارجی خود بهره ببرد.

تهران - ایرنا - فدراسیون کشتی فرانسه از رضا یزدانی دارنده 4 مدال طلا و برنز جهان برای آموزش کشتی‌گیران این کشور دعوت کرد.

تهران - ایرنا - مدیران ورزشی و روسای فدراسیون‌ها از مردم ایران برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

تهران - ایرنا - سنگ آهن بافق که پیش از این قهرمانی خود را در لیگ برتر هندبال بانوان مسجل کرده بود در هفته پایانی به تساوی برابر فولاد هرمزگان رضایت داد.

تهران - ایرنا - باشگاه استقلال خوزستان جهت تقویت خط حمله خود بازیکن جذب کرد.

تهران - ایرنا - داوری ایران که در جام‌جهانی 2026 نماینده‌ای نخواهد داشت، برای بازگشت دوباره به لیست برترین‌های آسیا و قضاوت داورانش در بالاترین سطوح به یک خانه‌تکانی مدیریتی احتیاج دارد.