پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - تیم والیبال «گیتی‌پسند» اصفهان در بیست و دومین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران مغلوب تیم «پیکان تهران» شد و با کسب نهمین باخت در این دوره از رقابت‌ها، جایگاه سومی خود را از دست داد و به رده چهارم لیگ برتر والیبال سقوط کرد.

ساری - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از اسپانیا به ایران نیامدم که با تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کنیم، بلکه آمدم کار خوبی انجام دهم که مطمئنم این کار را انجام خواهم داد و مطمئنم که نساجی از این شرایط خارج می‌شود.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مقابل پرسپولیس، تیم همیشگی نبودیم. توپ‌های زیادی را لو دادیم، در حفظ توپ هم خوب نبودیم و به عنوان سرمربی تراکتور ناامید شدم!

تهران - ایرنا - معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، گفت: اوسمار مربی خوبی است و این مساله در تمرینات و نحوه بازی تیم کاملا مشخص است.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روش بازی ما استفاده از توپ‌های بلند نیست اما به دلیل عملکرد تراکتور مجبور شدیم از این تاکتیک استفاده کنیم.

تهران - ایرنا - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه بدترین خبر این بود که (علیرضا) بیرانوند را در بازی بعدی نداریم.

گنبدکاووس - ایرنا - تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور با نتیجه سه بر 2 مغلوب نیان الکترونیک مشهد شد.

تهران - ایرنا - علیرضا بیرانوند با اخطاری که در بازی مقابل تراکتور دریافت کرد، دیدار بعدی تیمش مقابل ذوب‌آهن را از دست داد.

تهران - ایرنا - فولاد سیرجان در حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال برابر شهداب یزد به پیروزی رسید و جایگاهش را در صدر جدول محکم کرد.

تهران - ایرنا - عثمان دلدار رئیس کمیته پاراتکواندو فدراسیون جهانی با سیدمحمدپولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران دیدار کرد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر برابر تراکتور تبریز به برتری دو بر صفر رسید.

گرگان - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت: چهار سری از 6 سری تجهیزات و امکانات کمک داور ویدئویی (وی ا آر VAR) بزودی وارد کشور می‌شود.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه قاطع سه بر صفر نساجی مازندران را در قائمشهر شکست داد.

ساری - ایرنا - تیم فوتبال نساجی مازندران با پذیرش شکست از مهمان خود مس رفسنجان فرصت دور شدن از قعر جدول و صعود به رتبه سیزدهم را از دست داد و یک بار دیگر به قعر جدول برگشت و برای نخستین بار در پایین‌ترین جایگاه یعنی رتبه شانزدهم قرار گرفت.

تهران - ایرنا - دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در گروه بانوان با قهرمانی آکادمی ویسی همراه شد.

گرگان - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال گفت: تیم داشتن و تیمداری، عاریتی و قرضی دادنی نیست، با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوب در استان گلستان باید برای تیمداری در سطوح مختلف لیگ‌های کشور از همین استعدادها استفاده شود.