پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه دیدار با قطر و هند در انتخابی کاپ آسیا گفت: قطری‌ها همچنان تیمی چند ملیتی هستند و هند نیز با تدابیر ماتیچ، دگرگون شده است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال تراکتور تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی میهمان پرسپولیس است.

ساری - ایرنا - لوکاس آلکاراز و بازیکنانش در تیم فوتبال نساجی مازندران بعدازظهر امروز روی چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف مس رفسنجان می‌روند تا با ثبت سومین برد فصل فاصله‌شان از قعر جدول را بیشتر کنند و با سبقت از پیکان در جدول و یک پله صعود، رتبه سیزدهم را در اختیار بگیرند.

تهران - ایرنا - در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اینترمیلان موفق شد با یک گل اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب کند.

تهران - ایرنا - در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد با یک گل از صد برنتفورد بگذرد.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در نخستین روز اسفندماه به بررسی دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم، اعلام آخرین وضعیت مصدومیت ستاره‌های تیم ملی کشتی آزاد و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امیدواریم بازی خوبی از دو تیم الهلال و سپاهان ببینیم و امیدوارم سپاهان فرصت‌هایی که در بازی خانگی از دست داد در این بازی جبران کرده و با خوشحال کردن مردم صعود کنیم.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به‌طور رسمی به تیم شباب الاهلی امارات پیوست.

تهران - ایرنا - پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی اروپا در حالی امشب به پایان رسید که قهرمان فوق سنگین جهان و المپیک در این مسابقات به روی تخته نرفت.

تهران - ایرنا - مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال با انتشار یک عکس به منتقدانی که عنوان کرده بودند قلعه‌نویی مشورت‌پذیر نیست، پاسخ داد.

تهران - ایرنا - تیم‌های پاراتکواندو مردان و بانوان ایران قهرمان مسابقات بین‌المللی جام ریاست فدراسیون جهانی شدند.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای تماشای دیدار الهلال و سپاهان، امشب راهی عربستان می‌شود.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال سپاهان روز سه شنبه یکم اسفند 1402 با استقبال سفیر کشورمان در ریاض و کارمندان و خانواه‌های آنها، برای برگزاری بازی برگشت در مقابل الهلال در قالب یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد فرودگاه اختصاصی شهر ریاض شد.

تهران - ایرنا - پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان برای صعود به جمع 16 تیم برتر دنیا به مصاف سنگاپور خواهند رفت.

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه تمامی تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور هدف خاصی را دنبال می‌کنند، گفت: برخی برای بالا و میانه جدول رده بندی می‌جنگند لذا هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.