پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه فدراسیون به قول‌هایی که به ما داده بود عمل نکرد و اتفاقات مورد انتظار ما محقق نشد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در پیامی از برگزاری و میزبانی شایسته یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در تهران تقدیر کرد.

تهران - ایرنا - کادرفنی تیم ملی هاکی روی یخ بزرگسالان، اسامی ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی دیویژن 3 را اعلام کرد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در ستاد کل سپاه از نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای ورزش سپاه پاسداران بازدید کرد.

نوشهر - ایرنا - همه شرایط برای برگزاری مطلوب هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد جهان به گفته مسوولان برگزار کننده این رقابت ها در شهرستان تنکابن واقع در غرب مازندران فراهم شده است.

اصفهان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با حضور بانوان در ورزشگاه‌های این استان هنگام برگزاری مسابقات فوتبال مشکلی نداریم و حضور آنها در بازیهای لیگ برتر ورزشگاه بررسی می‌شود.

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه برتری ایران برابر ژاپن سطح توقعات را بالا برد گفت: به نظر می‌رسد قلعه‌نویی نیاز دارد تا یک یا دو مربی خارجی را به کادرفنی خود اضافه کند.

آبادان - ایرنا - تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان در حالی روز پنجشنبه برای مصاف با هم روانه ورزشگاه تختی آبادان می شوند که 2 تیم برای بهبودی شرایط خود در جدول، سه امتیاز بازی را نشانه رفته‌اند.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در خصوص انتخاب سرمربی تیم نوجوانان ایران گفت: سرمربی این تیم باید دارای تجربه، تخصص، تعهد و سلامت اخلاقی باشد و علم روانشناسی بالایی داشته باشد و از لحاظ اخلاقی هم باید الگوی بازیکنان باشد.

اصفهان - ایرنا - کاروان تیم فوتبال سپاهان ایران به‌منظور دیدار با الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صبح سه‌شنبه اصفهان را به مقصد عربستان ترک کرد.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در جلسه ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی برخط در مرکز اطلاعات مردمی گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری بر رفتار پدرانه با ورزشکاران و قهرمانان و نیز حضور بی‌سابقه رئیس جمهور در جلسه شورای عالی ورزش نشان می‌دهد که مسئولان نظام همگی دغدغه‌مند هستند.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته شنا درباره وضعیت ملی‌پوشان این رشته گفت: هدف اصلی ما در حال حاضر کسب مدال در پیکارهای قهرمانی آسیا در فیلیپین است که امکان کسب سهمیه المپیک نیز در آن وجود دارد.

تهران - ایرنا - دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2008 پکن در خصوص آخرین وضعیت جسمانی و شرایط حضور حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور توضیحاتی را ارائه کرد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ملی در پنجره انتخابی کاپ آسیا 2 دیدار برابر قطر و هند دارد که نباید آنها را دست کم بگیرد. قطر حریفی جدی است و هند نیز نسبت به گذشته متفاوت ظاهر شده است.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در آخرین روز از بهمن ماه سال 1402 به مشخص سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا، شوک به پرسپولیس در آستانه بازی با تراکتور، پایان جنجال امید حامدی‌فر در استقلال و اخباذر دیگر ورزشی پرداخته است.

تهران - ایرنا - در پایان مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا دهلان الحمد مدرک ممتاز تایید میزبانی شایسته و موفق ایران از این مسابقات را به سرپرست فدراسیون دوومیدانی کشورمان اعطاء کرد.