یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از وقوع یک فقره آتش سوزی در روستای "ارازگل" شهرستان رامیان خبر داد.

مدیرکل دفتر حراست و فرخی، مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست در سفری یکروزه به استان مازندران از محل احداث پتروشیمی بهشهر و پناهگاه حیات وحش میانکاله بازدید کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز فعالیت تیم‌های گشتی تامین امنیت بزرگراه‌ها خبر داد.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) از امروز پنجشنبه 25 فروردین تا شنبه 27 فروردین در قالب ویژه برنامه «باغ رمضان» جنگ شادی با حضور بزرگان موسیقی برگزار می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان از افزایش نسبی آمار بیماران بستری کرونایی در این استان نسبت به دیروز خبر داد.

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی که اقدام به احتکار نزدیک 800 تن اقلام ضروری کرده بود، خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی آمادگی فعال کردن بازارچه مرزی در خراسان شمالی را دارد.

مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: با ایجاد ساز و کار رقابت سالم، در حوزه تجهیزات پزشکی مفهومی به نام سهمیه ارزی نخواهیم داشت و تامین با اولویت تولید دانش بنیان مدنظر است.

چندتن از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان که امروز پنجشنبه، 25 فروردین با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، خواستار توجه جدی به مشکلات اصفهان ازجمله کمبود فضاهای آموزشی و نیروی انسانی در این استان شدند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف 280 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی شهرستان میناب خبر داد.

جلسه هم اندیشی تشکیل دبیرخانه دائمی سیاست های کلی تامین اجتماعی ابلاغیه مقام معظم رهبری به منظور ایجاد جهش و تغییرات اساسی در قوانین و اتخاذ راهبردهای اجرایی مقابله با موانع و چالش‌های احتمالی و پیگیری و عملیاتی سازی الزامات تحقق سیاست‌های ابلاغی با حضور معاون وزیر و رئیس و معاونان و مدیران سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه گاهی به دلیل سیاست‌های غلطی که داشتیم مطالبات معلمان روی زمین مانده است، گفت: معلم الگوی دانش آموزان است، اما گاهی کاری می‌کنیم که معلم دست به کاری می‌زند که در شأن او نیست و باید دولت و مجلس کمک کنند مشکلات معلمان حل شود.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان در خرداد ماه جاری را اعلام کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در تامین اجتماعی دچار کسری بودجه شدید هستیم، گفت: سال گذشته را در حالی به پایان بردیم که متوسط ماهانه 4000 میلیارد تومان کسری داشتیم که سالانه 48 هزار میلیارد تومان می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش مناسب نیست، گفت: برای حکمرانی تربیتی اول به معلم نیاز داریم و اگر معلم آماده و مناسب نداشته باشیم دم از عدالت و پیشرفت زدن فقط شعار است.

اخیرا ویدئویی در شبکه های اجتماعی از قیچی زدن موی سر تعدادی دانش آموز در حیاط یک مدرسه منتشر شد که وزارت آموزش و پرورش در واکنشی به این اقدام، آن را تخلف اعلام و از برخورد با فرد خاطی خبر داد.