سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 100 هزار اشتغال پایدار برای جامعه هدف بهزیستی ایجاد می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 29 هزار و 238 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته در 19 استان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی گزارش نشده و در 5 استان نیز، یک نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست داده است این در حالیست که متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، در مجموع 33 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.

مقامات ایالتی آمریکا اعلام کردند: یک پرستاربچه اهل "فلوریدا" به دلیل انداختن کودک 4 ساله تحت مراقبتش به داخل ماشین رخت‌خشک‌کن خانگی، بازداشت شده است.

طرح ویژه ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان به منظور حفظ کرامت انسانی بانوان، امنیت روانی و آرامش خاطر آنها؛ با همکاری پلیس مترو در حال اجراست.

پروژه میدانگاه امامزاده صالح (ع) به عنوان یک پلازای فرهنگی، مذهبی با المان‌های ایرانی - اسلامی در جوار آستان مقدس امامزاده صالح (ع) در آخرین مراحل بهره‌برداری قرار دارد.

شمار قربانیان سیل در استان «کوازولو ناتال» آفریقای جنوبی تا صبح جمعه به دست‌کم 341 نفر افزایش پیدا کرد. در سوی دیگر جهان، طوفان گرمسیری «مِگی» در فیلیپین باعث مرگ دست‌کم 138 نفر از مردم این کشور شده است. همچنین چندین روستا در استان «لِی ته» فیلیپین بر اثر رانش زمین، مدفون شده و ده‌ها نفر نیز ناپدید شده‌اند.

رئیس مرکز اجرای آزمون های سازمان سنجش با بیان اینکه یک میلیون و487 نفر در کنکور امسال شرکت کردند، گفت: زنان بیشترین شرکت کنندگان این آزمون هستند و متقاضیان گروه علوم انسانی افزایش یافته است.

همزمان با آغاز دهه دوم ماه مبارک رمضان که مصرف حبوبات از سوی خانواده‌ها افزایش می‌یابد، قیمت انواع حبوبات در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از آغاز مطالعه ارزیابی شاخص‌های شهر دوستدار کودک در 9 محله شهر تهران خبر داد.

شهردار تهران به تشریح عملکرد 6 ماهه شهرداری تهران پرداخت و با بیان اینکه شفافیت مالی را به تمامی حوزه های شهرداری تهران تسری می دهیم، گفت: هیچ چیز بهتر ازاین نیست که مردم ناظر بر عملکرد ما باشند. در حوزه خدمات شهری چند طرح بزرگ را اجرا کردیم اما برای یک ماه و نیم آینده سوپر اپلیکیشن و زیر ساختی را ایجاد می کنیم که مردم ناظر باشند، اگر در جایی خطایی باشد آنها برای ما ارسال کنند و ما...

مقامات ایالتی "آریزونا" در آمریکا اعلام کردند: مردی که 183 حیوان یخ‌زده در فریزر خانه‌اش پیدا شده و برخی از آنها احتمالا زنده داخل فریزر جاسازی شده‌اند، بازداشت شده و با اتهامات آزار و اذیت حیوانات روبرو است.

جمعیت هلال‌احمر با توجه به انتشار اخباری مبنی بر موج جدید ذرات‌غبار و ریزگردها در کشور، از شهروندان تقاضا کرد در روزهای اوج آلودگی هوا تا حد امکان از منزل خارج نشوند و با انتشار توصیه‌هایی از مردم خواست برای عبور و مرور در شهر این موارد را مورد توجه قرار دهند.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده به اولین تست تنفسی کرونا مجوز داد.

سرپرست مرکز اورژانس تهران با اشاره به فرسودگی ناوگان اورژانس تهران گفت: نمایندگان بیایند یک روز کنار اورژانس بنشینند و همراه با ما با آمبولانس‌ها تردد کنند تا ببینند که چه می‌گذرد.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: گفت: 19 هزار پرسنل در بهزیستی خدمت می‌کنند.