یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر گفت: مالکان واحدهای مسکونی واقع در بافت اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از جمله محله نفرآباد برای نوسازی واحدهای خود، علاوه بر بسته های تشویقی شهرداری تهران از وام 600 میلیون تومانی این صندوق بهره مند می شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه در حال حاضر در 98 پردیس مرکز و 20 مرکز تابعه تا به امروز قریب به 70 درصدِ ورودی‌های سال‌های 97، 98، 99 و 1400 حضوری به دانشگاه می‌روند گفت: به احتمال زیاد تا هفته آینده به مرز حضور 80 تا 90 درصدی دانشجویان در کلاس‌های درس خواهیم رسید.

گروهی از کارشناسان در آمریکا هشدار می دهند که شیوع جدید ویروس زیکا کاملا محتمل است و وجود یک جهشِ بالقوه برای گسترش انفجاری آن کافی است.

هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی تحت عنوان همکار و یا نماینده سازمان تأمین اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و هر خدمت بیمه‌ای و درمانی قطعا کلاهبرداری است و در حال حاضر، صدور هیچ‌گونه کارتی با عنوان کارت سلامت و... در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار ندارد.

برخی از ویژگی‌های شخصیتی از عملکرد شناختی در اواخر زندگی محافظت می‌کند.

معاون تحقیق و تولید فراورده‌های بیولوژیک موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: سالانه 20 میلیون دز واکسن فلج اطفال در موسسه تولید و تحویل وزارت بهداشت می‌شود.

استاندار تهران گفت: مساله حل فوری مشکلات صنعتی و تولیدی باید در راس برنامه ای مدیران استان در سال جدید باشد و معتقدم باید فکری برای ایجاد نقطه اتصال متقاضیان کار و مراکز کاریابی در استان تهران کنیم.

گزارش‌ها از موارد جدید ابتلا به کووید19 در مناطق مختلف "شیلی" روند کاهشی را نشان می‌دهد.

«هم کار خیر، هم کمی درآمد. فقط با یک ساعت زمان در هفته می‌توانید در هر نوبت مبلغی بین 105 تا 200 هزار تومان درآمد داشته باشید.» این پیام، دعوتی برای اهدای پلاسمای خون است که این روزها روی دیوارهای بعضی از خیابان‌های شهر چسبانده‌اند.

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه نیازمند اصلاح الگوی مصرف آب در تمام بخش‌ها هستیم، گفت: باید نگاه به آب به‌عنوان یک کالای یک‌بارمصرف تغییر کند.

نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح نهضت ملی مسکن اصلی ترین شعار دولت و و مهمترین پروژه عمرانی کشور است که تمامی دستگاه‌ها می‌بایست در اجرای آن همکاری تام و تمام داشته باشند.

مقامات شانگهای با بیان اینکه موارد جدید ابتلا از 25 هزار نفر فراتر رفته از مجازات نقض کنندگان قرنطینه کرونایی خبر دادند.

سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در هفت منطقه آزاد 230 هزار دانش آموز، 10 هزار و 800 همکار فرهنگی، 1590مدرسه و حدود 9000 کلاس درس داریم که هماهنگی امور آموزش و پرورش مناطق بر عهده ادارات کل استانهاست که چالش‌ها و مشکلاتی در پی داشته و از همین رو تفاهم نامه همکاری در راستای تسهیل فرایندها و مانع زدایی برای نیل به اهداف کیفی آموزش و پرورش منعقد خواهد...

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران غبار رقیق و وزش باد، گاهی وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

هشت پروژه ملی به منظور تامین داروهای زیستی برای درمان ناباروری بانوان در کشور در حال اجرا است.

وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان گفت: تدوین آیین نامه رتبه‌بندی تا امروز فرصت داشت. جلسات بسیار زیاد کارشناسی برگزار و نسخه اولیه به دولت ارسال شد.