شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: در ادامه اجرای برنامه‌ها و فعالیت های پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، 1100 دز واکسن آنفلوآنزا در میان مددجویان زندانها استان تلقیح شدد.

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان نتایج داوری بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی در حوزه آموزش و پرورش را اعلام کرد.

پیکر «سیده زهرا موسوی» نخستین شهید مدافع سلامت صبح چهارشنبه 14 آبان ماه در بیمارستان سینا همدان تشییع شد. این شهید مدافع سلامت 20 سال سابقه فعالیت در حوزه بهداشت و درمان داشت. تاکنون 834 نفر از گروه پرستاری به کروناویروس مبتلا شدند که این کادر مدافع سلامت ساعت 22 روز گذشته به علت بیماری کرونا درگذشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در کارگاه تولید لوازم پلاستیکی خبر داد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بهره برداری طرح های توسعه سامانه هشدار سیل، زلزله و برف و یخبندان در تهران خبر داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی کمیته امداد را یادگار بی‌نظیر امام راحل (ره) دانست و گفت: همه باید از این امانت بزرگ که از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی ارایه کرده، صیانت کنیم.

همزمان با آغاز شیوع کرونا در ایران، فعالیت‌های سازمان بهشت زهرا (س) افزایش یافت و از آن زمان تا کنون در وضعیت بحرانی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. طبق آمار مدیرعامل این سازمان، روزانه بیش از 200 فوتی به بهشت زهرا منتقل می‌شود و این آمار در روزهایی از آبان‌ماه از 300 نفر هم فراتر رفت. کرونا هنوز می‌تازد و کارکنان بزرگترین آرامستان کشور، از مردم می‌خواهند تا پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر...

شهردار تهران گفت: شهرداری در تامین اعتبار برای مترو تنهاست، این در حالی است که پروژه ای که روزانه با چهار میلیون مخاطب در تماس است نیازمند حمایت بیشتری است.

بیش از 250 روز است که شیوع کرونا ویروس در کشور جان‌های عزیزی را روانه خانه ابدی کرده و گویی هنوز ما مردم عزم خود را برای فرستادن این ویروس منحوس به خانه ابدی جزم نکرده‌ایم؛ در این میان بعد از مدافعان سلامت، مدافعان خدمت در بهشت زهرا (س) مجاهدانه در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان قرار گرفته‌اند، در جریان تغسیل متوفیان مبتلا به بیماری کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های تطهیر...

رئیس سازمان بهزیستی کشور از فروش حدود 400 هزار قطعه از پازل همدلی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 12 هزار نفر در این پازل مشارکت داشتند.

ایران 40 روز سخت را پشت سر گذاشته است؛ روزهای دشواری که از اوایل شهریور آغاز شد و هر روز بر وخامت شرایط افزوده شد و تفاوت آن با سایر روزهای دشوار کرونایی، علاوه بر افزایش تعداد مبتلایان، شاهد شدت گرفتن قدرت بیماری‌زایی و البته افزایش مرگ ناشی از این بیماری بودیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس و بهارستان از کشف و ضبط 6 تن چوب قاچاق از گونه توسکا در محور مواصلاتی شهریار - بهارستان واقع در جنوب غرب پایتخت خبرداد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از افزایش 28 درصدی کشفیات موادمخدر در کشور خبر داد.

یک مرد استرالیایی با کمک طوطی خود توانست از وقوع حریق در خانه آگاه شود و جان خود را نجات دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: در چنن شرایطی در برخی مناطق کشور بارش باران همراه با کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

نایب رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی ضمن مروری بر وضعیت صندوق بیمه بیکاری و تشریح اقدامات سازمان تامین اجتماعی پیرامون بیکاران ناشی از کرونا، راهکارها و پیشنهاداتی در راستای بهبود وضعیت بیکاران ناشی از کرونا ارائه داد.